Philips Draagbare DVD-speler met twee schermen PD7022/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Draagbare DVD-speler met twee schermen PD7022/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Christian78 23-07-2013

Geluidsniveau van de speakers is niet echt luid genoeg voor in de rijdende auto, op de headsets wel. Daarentegen is het roteren vd de dvd goed hoorbaar wanneer de motor uit is.
Makkelijke straps voor de hoofdsteunen.
Helaas geen USB of SD aansluiting. Wel divx ondersteuning.
Scherm blijft licht geven als je alleen een luisterboek aanzet, brightness aanpassen (diep in menu's) geeft niet veel soelaas.
Misschien verwacht ik teveel voor de prijs, maar ik ga toch een ander merk proberen.

oma trein 24-08-2011

Gekocht voor mijn kleindochter, zij heeft een hekel aan lange afstanden. Nu is dat helemaal geen probleem meer. DVD erin en rijden maar.Het produkt is zijn geld waard.

oma trein 20-04-2011

DVD speler gekocht voor straks als wij met vakantie gaan. Bij het uitpakken van de DVD-speler had ik het gevoel de juiste keuze!! ontzettende mooie beeld en geluidkwaliteit. Ook het gebruikersgemak duidelijk uitgelegd en heel eenvoudig te bedienen. Ook binnenshuis goed te gebruiken als extraatje.