De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora DVP1400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Vera 04-05-2023

Veel kijk plezier met draagbare dvd speler Salora DVP1400

Geschreven voor: Salora DVP1400

Zoals ik eerder aangaf: ik heb deze draagbare dvd speler gekocht omdat ik simpeler een dvd wil kijken. Mijn mening over deze dvd speler is hetzelfde: lekker compact: Ik laad het op, doe er een dvd in en genieten maar van een film! Alleen het geluid is matig en staat meteen hard als ik het aan zet. Verder een prima aparaat! En de prijs is ook goed te doen.

Pluspunten

• Groot beeldscherm
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geluid

verademuis@hetnet.nl 11-01-2023

Salora dvd speler

Geschreven voor: Salora DVP1400

Ik vind de portable dvd speler vooralsnog prettig. Ik heb het pas in huis. Wat ik vooral fijn vind is het relatief grote beeldscherm. Ik gebruik het thuis. Het beeld is goed, moet er alleen wel aan wennen dat ik het scherm soms even iets minder moet kantelen vanwege licht inval. Het geluid is ook goed: ik ben het geluid van een tablet gewend: het geluid van deze dvd speler is beter en prettiger. Ik had eerst een grote tv en dito dvd recorder. Ik wilde iets kleiners en simpelers. Dit apparaat is opladen aanzetten en kijken maar! Wat ik alleen wat minder vind is dat het geluid meteen keihard staat als ik er een dvd in doe! En ik heb dvd's gekeken terwijl het apparaat opgeladen was, en daarna zonder aansluiting in het stopcontact :dan loopt het geluid niet synchroon/gelijk met wat er gezegd wordt. Doe ik hetzelfde en dan wel aangesloten op het stopcontact, dan loopt bovenstaande wel gelijk/synchroon.

Henver 08-04-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Salora DVP1400

De prijs / kwaliteitsverhouding is prima. Groot beeldscherm en lekker scherp. Geluid is wat aan de magere kant, maar is op te lossen met een goede koptelefoon. Makkelijk in bediening.

Barry 07-09-2017

Salora dvp 1400

Geschreven voor: Salora DVP1400

Een goed product waarvan ik veel plezier verwacht. Mooi beeld goed geluid. Goede accu..,.............

Pluspunten

• Groot scherm
  • Mooi beeld
  • Goede 2 uur te gebruiken accu
  • Prachtige reisverpakking
  • Goed geluid

Minpunten

• Kwetsbare behuizing