Salora DVP9948DUO+GC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora DVP9948DUO+GC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Saskia 12-05-2019

Goeie kwaliteit, handig in gebruik

Geschreven voor: Salora DVP9948DUO+GC

Makkelijk te monteren en los te koppelen als je de auto even verlaat. Eenvoudig in gebruik.

Zowel te gebruiken op netstroom, sigarettenaansteker in de auto én met accu (goed voor 2 uur draadloos gebruik!).

In de handleiding staat overigens een andere manier van monteren dan op de afbeelding van de doos. Het schermpje hoort te 'hangen' ipv te 'staan'. Plaatje op de doos lijkt dus de juiste manier.

Je kunt er ook mp3 en AVI bestanden mee afspelen vanaf een USB stick. Volgens mij kun je zelfs CD's omzetten naar mp3 en die op een stick zetten, maar dat heb ik allemaal nog niet geprobeerd. Ook de game functie hebben we nog niet getest.

Pluspunten

• Eenvoudige montage, makkelijk los te koppelen
  • Verschillende 'voedingsmogelijkheden'
  • Voor DVD's maar ook mp3 en AVI bestanden op USB

Minpunten

• Montage handleiding klopt niet

Gebruiker 23-01-2018

Geluidskwaliteit erg slecht!

Geschreven voor: Salora DVP9948DUO+GC

Mooie set, echter de geluidkwaliteit is erg onder de maat. Sommige dvd kunnen niet harder gezet worden, waardoor de kids hun dvd niet kunnen kijken. Erg jammer, want verder is het wel een mooie set!

Pluspunten

• kids kunnen ook samen een dvd kijken
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Geluid is soms echt te zacht

Officiele reactie van Salora 24-01-2018

Beste gebruiker, dank voor uw review. zeer spijtig te vernemen dat de Salora DVP9948DUO een algemene score verdient van 1.0 waar u voornamelijk positieve cijfers heeft gegeven aan de verschillende eigenschappen en u het verder een mooie set vindt. Bij dit model kan het volume zowel via het volumewiel als met de software worden geregeld. Zijn beide opties gecontroleerd? Bij sommige DVD's kunnen verschillende audiosporen worden geselecteerd zoals Dolby 5.1 of zelfs DTS, terwijl dit een stereo apparaat is. Kiezen voor een andere optie dan stereo, kan leiden tot een lager volume, mogelijk is dit de oorzaak van het euvel. Wij hopen desondanks dat u nog veel plezier heeft van uw Salora portable DVD speler.

Met vriendelijke groet, Salora

Aafke 23-06-2017

Aanrader

Geschreven voor: Salora DVP9948DUO+GC

Zeer mooie portable dvd spelers. Het scherm is erg scherp en de grotere maat is een groot pluspunt.
Service bij Salora is ook erg prettig.

Pluspunten

• De grootte van het scherm
  • Tegelijk 2 verschillende dingen kunnen bekijken.
  • SD card en USB aansluiting aanwezig

Minpunten

• Geen vermelding max 32 GB kaart of USB