Salora DVP9948DUO+GC - Reviews

Kleuren
grijs

Aafke 23-06-2017

Aanrader

Zeer mooie portable dvd spelers. Het scherm is erg scherp en de grotere maat is een groot pluspunt.
Service bij Salora is ook erg prettig.

Pluspunten

• De grootte van het scherm
  • Tegelijk 2 verschillende dingen kunnen bekijken.
  • SD card en USB aansluiting aanwezig

Minpunten

• Geen vermelding max 32 GB kaart of USB
Geschreven voor: Salora DVP9948DUO+GC

Gebruiker 23-01-2018

Geluidskwaliteit erg slecht!

Mooie set, echter de geluidkwaliteit is erg onder de maat. Sommige dvd kunnen niet harder gezet worden, waardoor de kids hun dvd niet kunnen kijken. Erg jammer, want verder is het wel een mooie set!

Pluspunten

• kids kunnen ook samen een dvd kijken
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Geluid is soms echt te zacht
Geschreven voor: Salora DVP9948DUO+GC

Officiele reactie van Salora 24-01-2018

Beste gebruiker, dank voor uw review. zeer spijtig te vernemen dat de Salora DVP9948DUO een algemene score verdient van 1.0 waar u voornamelijk positieve cijfers heeft gegeven aan de verschillende eigenschappen en u het verder een mooie set vindt. Bij dit model kan het volume zowel via het volumewiel als met de software worden geregeld. Zijn beide opties gecontroleerd? Bij sommige DVD's kunnen verschillende audiosporen worden geselecteerd zoals Dolby 5.1 of zelfs DTS, terwijl dit een stereo apparaat is. Kiezen voor een andere optie dan stereo, kan leiden tot een lager volume, mogelijk is dit de oorzaak van het euvel. Wij hopen desondanks dat u nog veel plezier heeft van uw Salora portable DVD speler.

Met vriendelijke groet, Salora