Autovision AV 1900IR Duo Deluxe - Portable DVD-speler met 2 spelers en 2 schermen - 9 inch - Zwart - Reviews

Beeldscherm diagonaal
9 inch
Aantal schermen
Twee dvd-spelers

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

john.timmermans19 15-08-2015
  • Product maand in bezit

Gekocht vanwege de usb en sd lezer zodat we geen films hoeven mee te nemen heb 2 sticks van 32GB waar in totaal 16 dvd films op staan moet zeggen werkt perfect ook de grotere schermen is fijn voor de kids heb deze spelers nu sinds 2 maanden en al diverse lange ritten gemaakt zonder problemen te ondervinden er zijn wel 2 minpuntjes de voedingskabel is vrij kort zeker om de kabels weg te werken is dit niet handig andere minpuntje is dat je elke keer als je de spelers weer aanzet het geluid van de film harder moet zetten staat standaard vrij zacht ingesteld voor de rest zeker een aanrader

john.timmermans19 03-12-2015

Nu enkele maanden verder en zeer tevreden heeft in de vakantie reis een 20 uur aangestaan zonder enig probleem de films op de usb stick werken super geen gedoe met wisselen van films en dvd die door auto liggen vallen enz
super product ook na de vakantie diverse keren gebruikt

robero 11-07-2016

usb speelt mijn films niet af
videocodec niet ondersteunt.hoe moet ik ze afspelen?

john.timmermans19 12-07-2016

Ik heb ze als video ts erop staan en in mapjes gezet met de naam van de film als ze de map openen dan klik je op op een file naam meestal de eerste en dan begint hij te spelen ik heb het apparaat al diverse keren gebruikt en ben nog steeds heel tevreden
Ik heb de films omgezet met dvd schrink en alle overbodige zoals diverse ondertitels en talen enzo eraf gelaten
Succes als het niet lukt laat het maar weten

Gerco 06-08-2016

Hallo ik vind het geluid nogal zacht, heeft u daar ook last van?
Ze gebruiken bij mij de meegeleverde oordopjes