Lenco DVP-938 X2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenco DVP-938 X2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

rogierpoel 16-05-2015
Geschreven voor: Lenco DVP-938 X2

+ dvd speler werkt goed, keurige koptelefoons, vastmaken in de auto is een klusje, maar als je de tijd neemt komt dat ook goed
- sd kaart en usb aansluiting werken slecht, videobeelden haperen als je een dvd afspeelt vanaf sd of usb. Speelt daarnaast ook niet alle bestanden. Een simpel avi bestand wordt niet herkend (alleen audio kwam uit het apparaat)

Conclusie: als je alleen op zoek bent naar draagbare dvd spelers zonder poeha is het een goed apparaat voor weinig geld. Maar als je ook een gedownloade film wilt afspelen via SD kan je het vergeten.

Rositabalaguer 21-06-2014
Geschreven voor: Lenco DVP-938 X2

Ik ben zeer tevreden over deze speler(s), alles werkt goed. Wat er in de omschrijving niet bij staat, is dat je naar 2 verschillende maar ook naar dezelfde dvd kunt kijken. En dat er ook een stekker voor thuis is. Ik heb deze speler gekozen omdat hij als weinigen wordt geleverd met hoofdtelefoons (i.p.v. oordopjes) en wordt bevestigt in de auto met riempjes (i.p.v. een klik systeem, wat bij onze hoofdsteunen niet mogelijk is). Het enige wat ontbreekt is een opbergtasje, die heb ik er zelf bij moeten kopen.