STECO / Zilver / / 26"|28" / - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de STECO / Zilver / / 26"|28" / op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

VandenHoeven 17-02-2016

Zeer tevreden over deze dvd speler, de kinderen genieten er van en voor ons dus ook makkelijk. Geluid is niet slecht en beeld is super. Voelt degelijk aan.

sannie84 25-08-2015

Ik heb een tijdje terug bij hardware.nl de Lenco MES403 aangeschaft.
Wij rijden vaak lange stukken naar de camping of de familie die 1.5 uur verder woont.
Dan is de Lenco MES403 toch super fijn. Ze worden gemonteerd op de hoofdsteunen van de bestuurder en bijrijder stoel. Zo hebben ze allebei hun eigen scherm. Het geluid komt vanuit de schermen dus hoeft ook niet super hard en als je wilt kun je er ook microfoons op aansluiten. Groot voordeel is dat er ook een sd kaart in kan. Ik heb meerdere films op de kaart gezet. Dus geen last van stapel dvd's in de auto.
Echt een fijn ding, sinds we hem hebben heb ik geen een keer meer de vraag gehoord hoe lang we nog onderweg zijn :-)

www.hardware.nl

Marc van den Heuvel 28-05-2012

Ziet er een beetje plastic-achtig uit. Mooi groot beeld. Beeldkwaliteit is voor wat je van zo'n apparaat kan verwachten prima. Geluid is ietsje minder maar nog steeds ruim voldoende. Afstandbediening reageert wat traag, vooral als je 'm vanuit de voorstoel bedient en je niet kan zien wat er gebeurt.
Bediening door kinderen zelf is ondoenlijk.
Bijgeleverde bevestiging aan de hoofdsteunen bestaat slechts uit 2 banden per scherm, ziet er niet uit maar doet wat het moet doen.
Afspelen van DVD-5 (DivX niet mogelijk, althans niet met de door mij geprobeerde codecs) vanaf SD-kaart (32GB,SDHC class10) gaat gewoon slecht, hapert bij sommige films. vanaf USB-stick (USB3.0, 32GB) gaat wel vloeiend. Ook ondertiteling prima. Wel vervelend van afspelen via SD-kaart en USB-stick is dat je steeds de mappenstructuur helemaal moet doorlopen om de files af te spelen. Dat is te doen als je zelf voor het scherm zit, maar je kinderen enkele films achter elkaar laten kijken is niet mogelijk zonder steeds al die folders door te bladeren en steeds bij elke film op play te drukken. Voorin zittend, zonder het beeldscherm te zien, een onmogelijke opgave.
Kortom: voor zijn prijs een prima apparaat, goed beeld, redelijk geluid, zeer matige bevestiging, en eigenlijk alleen DVD's afspelen is zinvol, aan SD en USB heb je bar weinig.