Lenco DVP-937

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenco DVP-937 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

inundatie 14-01-2015
Geschreven voor: Lenco DVP-937

Wat een mooie portable DVD speler zeg!
Heb er 2 besteld, omdat ik dit beter vond dan bv de DVP-938 met 2 schermen.
Deze kan je ook gewoon op een tafel neerzetten in bv je vakantiehuisje of waar je ook bent.Maar ook op de hoofdsteun monteren met een meegeleverde steun.
Besteld bij NextDeal, super webshop! Netjes op tijd geleverd!
DVD speler ziet er goed en degelijk uit, mooi beeld, goed geluid. (voor een portable DVD speler dan)
Makkelijk dat de koptelefoon draadloss is, geen geknoei met draden.
De vakantie kan beginnen !!!!

Willemh2 12-08-2014
Geschreven voor: Lenco DVP-937

De beeldkwaliteit is ruim voldoende voor een dergelijk apparaat. Natuurlijk niet zo goed als bijv een ipad maar daar is de prijs ook naar. Geen hinderlijke trillingen ed.

Afspelen van divx vanaf stick gaat prima. 4 willekeurige doen het allemaal. .srt ondertiteling werkt ook. erg tevreden over. De review hier waar gezegd wordt dat er problemen mee zijn kan ik totaal niet be-amen.

Fotos bekijken gaat wat langzaam maar is wel net bruikbaar.

Het apparaat heeft een interne accu. Handig voor als je even verder van een stopcontact staat of in de auto als je een pauze neemt.

Bediening is prima. Afstandsbediening ook in orde. Draadloze koptelefoon werkt alleen als je er pal voor zit. Speler is behalve in de auto ook goed als stand-alone te gebruiken, mooi ontwerp met voldoende knoppen erop (zodat je het apparaat ook prima kan bedienen zonder afstandbediening)

Bevestiging om de stang van hoofdsteun. Dus geen goedkope klittebandjes.

Al met al erg tevreden!

Dit apparaat aangeschaft ipv de nextbase 9 inch (zie review)

Kees3000 23-11-2012
Geschreven voor: Lenco DVP-937

Ik heb uitvoerig rond gekeken voor een portable dvd speler en na het beeld vergeleken te hebben met andere 9 inch schermen kwam deze er beduidend beter uit. Daarbij komt de handige automontage steun en de draadloze hoofdtelefoon voor mijn zoontje, echt ideaal. Het probleem van de films op USB en SD is mij niet bekend, ik maak er divx van en hij speelt ze prima af.
Tot nu toe ben ik en onze zoon zeeeer tevreden over dit apparaat.

shermy 24-12-2012

ik heb hem ook gekocht maar met welk prog zet jij ze naar divx ? alvast bedankt . ik krijg geluid maar geen beeld .

Essie2 19-07-2012
Geschreven voor: Lenco DVP-937

Ik heb nu al spijt van mijn Lenco dvp-937. Ik heb deze speler gekocht om geconverteerde films op een usb stick te kunnen afspelen. Kan mp4 en mp3 aan - zeggen ze. Tot nu toe nog met geen enkele audio codec geluid onder mijn dvd's gekregen. Verschillende codecs, verschillende instellingen en verschillende programma's gebruikt. Video speelt hij prima, maar geen geluid. Terwijl iPad, iPhone, en computer de films allemaal met geluid afspelen. En ja ik heb universele MPG4 gekozen en geen iTunes MP4 bij converteren voor dvd speler. Ik denk dat ik deze maar ga verkopen en met een usb stick letterlijk naar de winkel ga om te kijken welke het wel doet. Erg teleurgesteld.