Famosa 700012646

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Famosa 700012646 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ellen 27-10-2016

Waardeloze pop voor veel geld

Geschreven voor: Famosa 700012646

Onze dochter wilde graag deze pop. Vooraf had ik al mijn twijfels maar goed het was haar verjaardag. Gammele constructie die je kind zo weer uit elkaar kan trekken. Pleisters die erbij zitten zitten er een paar van in en na een paar keer plakken dus op. Zit in een doosje van dun karton-papier wat dus ook zo stuk is.
Mapje incl. paar papiertjes zijn er natuurlijk ook zo door een kleine poppendokter afgetrokken, weg of kapot.
De baby huilde ineens non stop door wat een ergenis!!! ook het systeem waarmee je kunt zien wat de baby wil zit een babygeluid in. Niet echt realistisch. Al met al een waardeloos ding die ik heel graag weer terug zou willen geven aan de winkel.