Namco Bandai The Witcher 3 Wild Hunt PlayStation 4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Namco Bandai The Witcher 3 Wild Hunt PlayStation 4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,9

Q139 17-01-2016

Uiteraard een 10 alle categoriën verdienen een 10 ik luister vaak vrijwillig naar de soundtrack, het speelplezier is simpelweg zoals het in iedere game hoort te zijn. De beeldkwaliteit, mits uiteraard uitgevoerd op een high end pc is ge we ld ig.

FreekMinderman 13-01-2016

Ik heb hiervoor nooit een spel uit The Witcher serie gespeeld, maar mijn moeder heeft de boeken in het Pools gelezen. Zij kwam er dan ook mee, dat ik het spel zou moeten proberen, omdat zij had gelezen dat het Polen zijn die het spel hebben gemaakt.
Na veel te hebben gezocht en lovende reviews te hebben gelezen, heb ik het pareltje van CD-Projekt gehaald en ben ik de oud-Slavische mythologie in gedoken. Het is geen spel voor kinderen, dat merk je al heel snel, maar wat is het prachtig en groot!

Om even te verdwalen in een gigantische wereld vol mythische wezens is dit de ideale game en de 144 Game van het Jaar Awards wereldwijd liegen er niet om.