Namco Bandai The Witcher 3: Wild Hunt Day One Edition, PS4 PlayStation 4

PlayStation The Witcher 3: Wild Hunt Game of the Year Edition, PS4 PlayStation 4

• Leeftijdscategorie 18 jaar en ouder

Ubisoft South Park: The Fractured But Whole - Collector`s Edition PlayStation 4

• Aantal spelers (max.) 1
  • Platform PlayStation 4
Ubisoft South Park: The Fractured But Whole - Collector`s Edition PlayStation 4

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Q139 17-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Uiteraard een 10 alle categoriën verdienen een 10 ik luister vaak vrijwillig naar de soundtrack, het speelplezier is simpelweg zoals het in iedere game hoort te zijn. De beeldkwaliteit, mits uiteraard uitgevoerd op een high end pc is ge we ld ig.

FreekMinderman 13-01-2016 Product maand in bezit

Ik heb hiervoor nooit een spel uit The Witcher serie gespeeld, maar mijn moeder heeft de boeken in het Pools gelezen. Zij kwam er dan ook mee, dat ik het spel zou moeten proberen, omdat zij had gelezen dat het Polen zijn die het spel hebben gemaakt.
Na veel te hebben gezocht en lovende reviews te hebben gelezen, heb ik het pareltje van CD-Projekt gehaald en ben ik de oud-Slavische mythologie in gedoken. Het is geen spel voor kinderen, dat merk je al heel snel, maar wat is het prachtig en groot!

Om even te verdwalen in een gigantische wereld vol mythische wezens is dit de ideale game en de 144 Game van het Jaar Awards wereldwijd liegen er niet om.