Sony Gran Turismo 5 PlayStation 3

Sony Grid Autosport Limited Black Edition, PS3 PlayStation 3

LucasArts Lego Star Wars 3: The Clone Wars PlayStation 3

LucasArts Lego Star Wars 3: The Clone Wars PlayStation 3
Bekijk alle PlayStation 3 games

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Sony Gran Turismo 5 PlayStation 3 op Kieskeurig.nl.

7,3

gt5NW 04-12-2010

7,3
Dit spel enkele dagen in bezit, nadat ik bijna 3 jaar de gt5 prologue in bezit te hebben.
Het is eigenlijk een ( ongelooflijke ) uitbreiding t.o.v. de prologue. Daar kan je namelijk echt alleen maar racen op maar 5 banen. Nu kun je rijlessen volgen, zijn er erg veel verschillende missies en races, dus je kunt je erg lang vermaken!
Er zijn ci. 150 nieuwe auto's en paar honderd 2e hands auto's. Er moet wel bij gezegd worden dat de cockpit van de auto alleen bij nieuwgekochte auto's zichtbaar is en niet bij de 2e handse auto's. Dat is jammer.

Mij viel direct op dat de beeldkwaliteit minder is vergeleken met de prologue, dat had ik dus zeker niet verwacht. ik heb gewoon een HDMI kabel, dus daar kan het niet aan liggen. Zo te zien ligt het echt aan het spel, erg jammer!

Geluidskwaliteit gewoon goed, alleen zoals we gewend zijn van gran turismo spellen is dat het niet altijd even realistisch getoont wordt.

Al met al de moeite waard. Jammer van de (nogal belangrijke) minpunten van het spel.