Sony MotorStorm Essentials PS3 PlayStation 3

Namco Bandai Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 - Essentials, PS3 PlayStation 3

Namco Bandai Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Collection, PS3 PlayStation 3

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MartS 25-04-2007

Geweldig!
Ik hoef niet meer te zeggen.
Alleen dat de gene voor mij een 8 voor beeldkwaliteit heeft gegeven omdat hij geen Full-HD of zelfs HD-ready tv heeft moet niemand op letten. Dit spel is bedoeld voor een HD tv, het is wel nog maar 720p, maar het is bloedmooi. Als je niet weet hoe het er uit ziet omdat je geen goede tv hebt aub zet er dan geen cijfer neer.

JM007 07-04-2007

Ik heb het spel ook voor mijn ps3. Heel leuk spel. Ook nog steeds geen hd-tv gekocht maar nog steeds ziet het er top uit! Wel jammer dat je geen multiplayer kan doen tegen iemand anders die naast je zit. Je kunt wel online tegen anderen spelen.

Wel een top spel!