Nikkei NTT01U

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikkei NTT01U op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Charles 10-03-2018

prima platenspeler

Geschreven voor: Nikkei NTT01U

Gekocht om mijn collectie platen weer eens te horen. Het fijne is dat hij een ingebouwde phono versterker heeft, want welke moderne versterker heeft deze nog. Het aansluiten was zo gepiept. Meteen een LP er op van Fleetwood Mac. Dat klonk heel goed buiten verwachting. Weinig kraampjes en dergelijke. Voor ik het in de gaten had was de avond om. Een prima platenspeler voor zijn geld, zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• goed geluid
  • heeft een phono versterker ingebouwd

Minpunten

• geen

Ronnyboy 26-02-2018

De Nikkei NTT01U de beste voor je geld

Geschreven voor: Nikkei NTT01U

De draaitafel biedt echt alles wat ik wil voor nog geen €77,- Echt een fantastische prijs-prestatieverhouding. Top.

Paul 02-02-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Nikkei NTT01U

Het betreft een volautomatische platenspeler. Kan zowel op phono of aux aansluiting aangesloten worden. Software bijgeleverd om lp's gemakkelijk te digitaliseren. Ik vind het de aanschafprijs meer dan waard.

Pluspunten

• Volautomatisch
  • Ingebouwde voorversterker

Hans 18-10-2017

Simpel maar functionele platenspeler

Geschreven voor: Nikkei NTT01U

Deze platenspeler heeft geen onnodige knoppen of mogelijkheden, maar voldoet prima wanneer je af en toe een plaatje wilt draaien. Mooie vormgeving, arm ziet er beetje fragiel uit, maar die hoef je ook niet met de hand aan te raken.
Helaas schakelt de draaischijf niet automatisch af, lijkt me (helaas) een defect.
Verder prima ding.

Pluspunten

• Compact apparaat
  • Compleet met alle kabels en software
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Draaischijf schakelt niet automatisch af?

bert2004 27-05-2021

Als het goed is behoort hij dit inderdaad te doen. De Dual DT 210-1 doet het wel namelijk. Als u goed kijkt is deze precies eender. De Denon DP-29F en de Audio Technica at-lp60 lijken ook sterk op deze, wat het goede geluid wel enigszins verklaard.

Kimmetje83 31-01-2017

Gebruiksgemak, mooi design.

Geschreven voor: Nikkei NTT01U

Strak design en zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Werkt uitstekend. Ik heb het apparaat zelf aan een versterker gelegd, werkt goed. Mooie warme klanken.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • klank