Pioneer PL-990

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer PL-990 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

10usDeV 24-10-2009
Geschreven voor: Pioneer PL-990

Heel middelmatige platenspeler, zou hooguit 50 euro mogen kosten. Je kunt bv het element niet vervangen, vraag me zelfs af of je de naald kunt vervangen zonder ongelukken, geen instellingen voor naalddruk, middelmatig geluid, motor draait niet altijd constant, etc.

aklasse 26-02-2009
Geschreven voor: Pioneer PL-990

Ik had een pro-ject draaitafel deze vondt ik ohandig in gebruik daarom deze aangeschaft moet zeggen qua gebruikesgemak super draaitafel maar geluid echt een stuk minder vooral het hoge is scherp.
Het geluid is ook niet mooi vol van geluid klinkt allemaal rommelig erg jammer heb verder alles van pioneer en dat is echt super alleen de platenspeler dus niet doet ook goedkoop aan.
Ik heb nu een sansui topspeler gekocht van 30 jaar oud echt een verademing na dit.

Marius 11-02-2007
Geschreven voor: Pioneer PL-990

De platenspeler is in mijn ogen te duur voor wat je krijgt.

Natuurlijk: de automatische bediening is handig, maar wel duur in vergelijking tot de rest wat je krijgt.

Een aantal minpunten:
Bij mij ging het draaiplateau trager lopen als de naald op de plaat komt.

Het element kun je niet vervangen door een die je zelf graag zou willen, en je kunt ook niets instellen aan naalddruk of anti-skating.

Het geluid van het meegeleverde element is redelijk, al is het geluid wel erg scherp. Soms lijkt de artiest wel erg te slissen ineens. Ook al jammer dus.

Voor de rest doet ie wat ie moet doen: plaatjes draaien. Maar nogmaals: daar is hij wel veel te duur voor.

Andre Verhage 19-06-2004
Geschreven voor: Pioneer PL-990

Zeer goede platen speler een aanrader!
netjes verpakt, goed geluid incl. versterker