Roadstar TTR-730U

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Roadstar TTR-730U op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Annelies van Markwijk 15-10-2016

Nostalgische koffergrammofoon met nieuwe mogelijkheden!

Geschreven voor: Roadstar TTR-730U

Toen ik deze koffergrammofoon zag in de winkel werd ik blij. Mijn man is 3,5 jaar geleden overleden en had ongeveer 10.000 platen en singles. Die heb ik weggedaan, maar nog een stapeltje dierbare muziek bewaard voor mijn dochters. Mijn dochter is maandag jarig en ik had geen flauw idee wat ik haar moest geven en zij niet wat ze moest vragen. Nu heb ik de Roadstar voor haar gekocht. Een compact apparaat, waar nog meer functies op zitten dan alleen de grammofoon. Radio en een ingang om muziek vanaf je smartphone te luisteren. Je kunt zelfs muziek overzetten op USB. Ik weet zeker dat mijn dochter erg blij is om de muziek van haar vader te kunnen beluisteren!