Sony PS-LX310BT - Reviews

Best Reviewed - mei 2019
SD-kaart slot
Type/soort
Audio draaitafels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony PS-LX310BT op Kieskeurig.nl.

Huib 08-09-2019

Zoals een platenspeler moet zijn

Geschreven voor: Sony PS-LX310BT

Door de goede recensies hier en na lang zoeken uitgekomen op deze platenspeler. Een dag in huis had een versie met meegeleverde speaker. Ook het koppelen met die Bluetooth-speaker ging makkelijk, en omdat ik dit weekend alleen ben, mijn platen weer van zolder gehaald en kan niet stoppen. Was opzoek naar een platenspeler met ingebouwde versterker, maar ben blij met de Bluetooth. Aangesloten op mn beosound 35 via Bluetooth en wat een geluid.

Pluspunten

• Opbouwen
  • Gebruiks gemak
  • Lange kabels

Minpunten

• Uitzetten op de achterkant
  • Knoppen doen wat goedkoop aan

Hanschv 16-05-2019

Makkelijk in gebruik, super geluid

Geschreven voor: Sony PS-LX310BT

Een prachtige platenspeler die het de moeite waard heeft gemaakt om mijn platen weer van zolder te halen. Ik gebruik hem meestal in combinatie met mijn stereoinstallatie, of in combinatie met mijn bluetooth noise-canceling headphones. Het koppelen was super eenvoudig, nu kan ik ook de platen luisteren die de rest van het gezin niet leuk vind, terwijl ze er wel zijn. Bereik is ook goed van de bluetooth.

Pluspunten

• Eenvoud
  • lange snoeren
  • geweldig geluid
  • Makkelijke bluetooth
  • laag standby verbruik

Minpunten

• Aan uit knop op de achterkant

Shoma Ven 14-05-2019

een mooie platenspeler

Geschreven voor: Sony PS-LX310BT

De platenspeler is heel makkelijk om in elkaar te zetten vanwege de duidelijke instructies die meegeleverd zijn. Ook gebruiken is heel eenvoudig, je hoeft maar de plaat op te zetten, en daarna genieten van de mooi vinyl geluid. Het koppelen van een apparaat met een bluetooth speaker of een bluetooth hoofdtelefoon is makkelijk via de bluetooth-knop. De platenspeler is voorzien van een audiokabel om bekabelde verbinding te maken met jou thuisbioscoop systeem. De aluminium draaiplateau geeft een mooi audioprestatie. De platenspeler heeft een volledig automatisch en standaard ingestelde toonarm.

Conclusie: een mooie platenspeler die makkelijk te gebruiken is.

Pluspunten

• mooi audioprestatie
  • geluid
  • makkelijk te gebruiken
  • stijlvol design

willem van diermen 09-05-2019

God apparaat

Geschreven voor: Sony PS-LX310BT

Het design is mooi strak en functioneel
Het gebruikersgemak overal muziek af kunnen spelen van plaat naar je box als er maar stroom in de buurt is.
Hij is zeer makkelijk via bleutooth te koppelen aan je speakers of stereo.
En qua geluid perfect.
Tijdens het uitpakken ging alles lekker makkelijk als je al platenspelers hebt gehad is het easy.
Ik beveel hem zeker aan

Edwin B 09-05-2019

Geluidstopper

Geschreven voor: Sony PS-LX310BT

Mooie platenspeler met een super geluid, zowel over de Bluetooth als de phono uitgang. Super blikvanger op een dressoir.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen koffer

Jelle102 08-05-2019

Het vinylgevoel

Geschreven voor: Sony PS-LX310BT

Na het uitpakken stond de platenspeler snel in elkaar. De handleiding was duidelijk, en de nodige handelingen waren best simpel. Die lijn trekt de platenspeler overal door: het enige wat je moet doen, is de plaat opleggen (een van de leukste dingen aan vinyl) en omdraaien. Voor de rest doet hij alles automatisch, zonder dat je het echte vinylgevoel hoeft te missen.

Ik had een versie met meegeleverde speaker. Ook het koppelen met die Bluetooth-speaker was kinderspel. Met mijn hoofdtelefoon ging het iets stroever in het begin. Tip: houd 'm iets dichter en het is zo gebeurd.

Ik heb daarna nog niet vaak met hoofdtelefoon geluisterd, maar die paar keer bewees meteen dat het geluid van de platenspeler dik oké is (afhankelijk van je lp natuurlijk). Met de meegeleverde speaker is het even zoeken naar het juiste volume. Zet je die te hard of te zacht, dan mist het geluid de juiste balans. Maar dat is de speaker, en doet niets teniet aan wat de platenspeler produceert.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken

Natasja 07-05-2019

Heerlijk geluid

Geschreven voor: Sony PS-LX310BT

Bij het uitpakken was het even goed lezen om hem in elkaar te zetten. Maar eenmaal in elkaar had ik binnen een paar minuten een plaat opgezet en verbinding gemaakt en ik kon heerlijk luisteren naar mijn lps

Pluspunten

• Snel verbinden met bluetooth
  • Goed geluid

Minpunten

• In elkaar zetten kan lastig zijn