G3 Ferrari Delizia

Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de G3 Ferrari Delizia op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Jan 23-09-2018

fantastisch oventje dat snel heerlijke pizza's bakt

Geschreven voor: G3 Ferrari Delizia

Via een kennis in aanraking gekomen met dit oventje. In 1 woord: fantastisch! Wat bakken we hier heerlijke pizza's mee. Het oventje heeft een niet te hoog vermogen (1200W) zodat het ook op campings (ampère of 6) kan worden gebruikt.

Het oventje bevat een steen die wordt opgewarmd. Duurt 5-10 min. Maar dan is ie ook loeiheet. Veel heter dan een gewone oven 300-400 graden. Er zitten 2 houten plankjes bij die wij met bloem bestrooien. Pizzabodem(s) erop, saus, mozzerella/kaas en evt toppings. Minuutje of 4 later is je pizza klaar. Heerlijk knapperig. Wij hebben de voorkeur voor dunne pizzabodems, plakjes hartige taartdeeg van koopmans voldoen trouwens ook prima. Randje wat opvouwen zodat de saus er niet afloopt. Als je knoeit kan oventje het flink roken, dus wel zorgen dat je evt flink kan ventileren. Evt aangebrande dingen zijn er met een houten spatel snel en goed af te krijgen.

Wat zo fijn is aan dit apparaat is dat het het gevoel oproept dat je ook bij gourmetten kan hebben, iedereen maakt waar ie behoefte aan heeft. Kinderen vinden het geweldig hun eigen pizza te beleggen. Je laat iedereen steeds minipizza's eten en keuvelt ondertussen gezellig verder. Echter aanrader!

Pluspunten

• bakt heerlijke pizza's
  • handzaam apparaat
  • op veel campings te gebruiken
  • makkelijk schoon te maken
  • superheet en daardoor snel