Bestron DLD9070 pizza stone oven

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DLD9070 pizza stone oven op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

DennieD 05-08-2013

Ik heb deze pizza-oven al een tijdje in bezit en wilde toch even een review plaatsen. Opzich is het een best goed apparaat maar de thermostaat is niet helemaal geweldig. Als je meerdere pizza's wil bakken moet je goed opletten wat de boven- en onder-spiraal precies aan het doen zijn voordat je de volgende pizza gaat bakken. De ene keer verbrand de bodem, de andere keer krijg je hem niet gaar.

Plus:
-uitneembare steen (makkelijk borstelen)
-werkt nog steeds, na jaren

Min:
-Thermostaat
-Kijkraampje (zie je na een aantal pizza's niets meer door)

rushyyz 05-01-2013

Ik heb deze pizzapan nu bijna een jaar en gebruik hem regelmatig. De pizza's smaken veel beter dan uit de oven. De bodem is knapperig, en door de hoge temperatuur en korte bakduur blijven de groenten die erop liggen lekker vers en sappig.

De pan is heel simpel in gebruik en doet precies waar hij voor gemaakt is. Verder geen fratsen, echt een aanrader.

lies 26-11-2010

Al eerder bij een vriend pizza`s geproeft van deze pizzamaker, nu zelf gekocht en werkt echt super, de eerste pizza met super dunne bodem was meteen een succes, diepvriespizza`s niet geprobeerd maar daar koop je zo`n apparaat niet voor die horen in een oven. Zeer makkelijk in gebruik.

zaplingg 10-01-2016

wat voor pizza bak jij dan? uit de koeling van de supermarkt, of maak je ook het deeg?

Loek2 15-09-2008

Inmiddels een maand in bezit en ongeveer 10 pizza's in gebakken. De diepvries pizza smaakt wel wat beter als normaal, maar het blijft een diepvries pizza.
De pizza's van zelfgemaakt deeg en met zelfgemaakte saus worden erg lekker. Je moer er wel op letten dat de pizza niet te nat wordt door de saus of de groenten.
De alumium scheppen werken goed, maar het handvat wat eraan zit is wat goedkoop.
Ik moet nog wat meer experimenteren om ze helemaal perfect te krijgen. Ook wil ik nog een keer pizza bakken met kant en klaar deeg uit zo'n blik. Ik zal mijn ervaring dan posten.

Tjulo 01-09-2008

De diepvries pizza's die met deze oven probeer te maken worden niet egaal warm. De topping verbrand bijna aan de buitenrand. Het centrum van de pizza blijft koud. Dit komt doordat het verwarmingselement in de deksel te veel aan de buitkant zit. De verdeling is dus niet goed van de bovenwarmte. Inmiddels 4 pizza's mislukt. De in de instructies omschreven bereidingswijze werkt ook niet en is bovendien complex.

rushyyz 05-01-2013

Ik ben het niet helemaal met je eens: Je zal hier een beetje mee moeten 'spelen': Probeer anders eerst de bodem goed te verwarmen voor je ook het bovenste verwarmingselemant inschakelt.

Het is logisch dat als je de pan op de hoogste stand zet, dat eerst de bovenste laag ontdooit en vervolgens verbrandt, voor het binnenste in de pizza warm is. Dat zal je met alle diepvriesproducten hebben.

Zonde als je deze pan alleen voor diepvriespizza's hebt gekocht. Probeer anders eens zo'n kant en klare (niet diepvries pizza) van de AH. Die worden echt super goed klaar gemaakt in deze pan. Voor rond de EUR 5,- heb je dan een erg goede pizza.

Fred_v 17-06-2008

Geweldige pizza maak je hiermee! Met regelbare themostaat, kijkvenster aluminium spatels en keuze tussen boven en/of onderverwarming. De pizza is met 4 minuten klaar en smaakt beter dan van de meeste restaurants!.