Blizzard Entertainment StarCraft II: Wings of Liberty PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Blizzard Entertainment StarCraft II: Wings of Liberty PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

florent138 21-05-2013

voor iedere gamer de moeite waard met in mijn ogen de beste campaign ooit gemaakt met de mooiste geluidseffecten en beste verhaal zeker het geld waard
een aanrader dus.

Brah 30-04-2013

Geweldige game...beste singleplayer van de laatste jaren en de online play is met de uitbereiding heart of the swarm verder gerperfectioneerd. Als je dit spel koopt ben je verslaafd voor het leven

yeroon 21-02-2011

Ik speel dit speel al maandenlang en het gaat gewoon niet vervelen. De campaign mode is erg leuk, goed verhaal en ook goed uit te spelen. Tevens leer je onderweg de beginselen van dit spel.

Je kunt je verder bekwamen door allerlei achievements te halen in speciale korte missies, hiermee leer je specifiekere units beter kennen.

Vervolgens kun je in de online modus nog maanden vooruit, daar wordt het pas echt leuk. Dit is een erg goed gebalanceerd spel, dit is op dit moment wat mij betreft absoluut de top in het Real Time Strategy-genre.

Blizzard onderhoud dit spel regelmatig met updates en extra content. Laatst zijn er nog mini-games uitgekomen die je gratis kunt downloaden. Ook is er een enorme user community online die zelf erg goede maps maken. Daarnaast stikt het van de fora en filmpjes waar door pro-gamers wordt uigelegd hoe je je tactieken/strategieën verder kunt verbeteren.

Echt een aanrader.