Activision Call of Duty 4: Modern Warfare, PC PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Activision Call of Duty 4: Modern Warfare, PC PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

c4rlos 05-03-2009

Dit spel is absoluut een must-have voor elke shooterfan ter wereld. De singleplayer is wat kort, maar het verhaal is zo spannend, boeiend en interessant dat ik ze dat wel vergeef. Grafisch gezien is het een absolute hoogvlieger, met foto-realistische plaatjes en scherpe textures. Het geluid is absoluut in orde, de muziek past er goed bij en de stemacteurs zijn overtuigend. Als je Call of Duty 1 en 2 al goed vond zal deze je van je stoel blazen. Kopen, en wel nu!

playlight 24-04-2008

dit is echt een van de beste spellen die er bestaat vind ik. van de singleplayer moet je het niet hebben, maar de multiplayer is fantastisch.
het speelplezier is dus zeker een volle 10
de grapics zijn ongelovelijk, als je zo in een steegje loopt op een warme dag in weetikveel waar, waar het heet is, zie je fr glittering van je desert eagle zo fel schijnen, je zit gewoon bijna zwetend in je kamer...
en dan nog de geluidskwaliteit... je kan nog iemand horen lopen op 100 meter afstand ( je moet dus de hele tijd hurkend, voorzichtig lopen zodat ze je niet horen in een 1vs1 of 2vs2)
dus dat wordt een 10, nog een 10 en nog een 10.

kan niet anders

RikEckhardt 24-02-2008

Het is zoals door veel gezegd, een (grafisch) mooi spel en de geluidskwaliteit is ook super! de multiplayer game heeft ook veel te bieden.

Cronix 02-12-2007

In het spel speel je twee verschillende personages. Soap MacTavish bij de SAS(VS) en Sgt.Jackson bij de MASQ(USA).
Het verhaal en de missies zijn zeer uitgebreid en de beeldkwaliteit is zeer goed. Wat ik jammer vind is dat de singleplayer heel erg kort is. Natuurlijk als je op het moelijkste niveau speelt zal deze campaign wat langer duren. Maar vergeleken met Call of Duty 2, zijn voorganger op de PC, is de singleplayer erg kort. Naar mijn mening is dit spel een beetje met haast gemaakt. Niet dat de makers haast hadden ofzo, maar ze hebben veel dingen overgenomen van Call of Duty 2, zoals de explosies van granaten, het rode scherm als je bijna dood bent, en nog een paar andere dingen. Opzicht kan dit natuurlijk wel, het heet niet voor niets ook weer Call of Duty. Maar ik had er meer van verwacht, ten eerste een langere singleplayer, en ten tweede ook meerdere mogelijkheden qua legerwapens en alles wat er omheen zit. Dus ook bijvoorbeeld in een tank rijden, of zelfs in een simpel autotje zit er deze keer niet in. Jammer!

Als je Call of Duty 1 en 2 echt te gek vindt, zal ik daar maar bij blijven. Call of Duty 4 geeft niet veel meer, en naar mijn eigen mening is Call of Duty 2 veel leuker(de singleplayer).

Als je een multiplayer gamer bent. Dus als je graag online speelt en meedoet aan competities met een eigen team. Dan is CoD4 een echte aanrader want het blijkt dat veel mensen dit spel online gaan spelen.

Wouter Aalbers 02-12-2007

Dit is met afstand de beste shooter die ik ooit gespeeld heb. Laat HALO3, Battlefield, Farcry en zelfs Gears of War ver achter zich. Activision weet op een zeer goede manier de sfeer op je scherm te zetten, zelfs als je niet alles op het hoogst zet. Wel vind ik de MP iet wat kort, maar de MP maakt alles weer goed. Dim je licht en zet je koptelefoon op en laat je meevoeren met de missies van de SAS en de Marines. Ik kan dan ook niets anders dan op alle fronten een 10 geven.

MR.axe 20-11-2007

Het is graphisch een mooi spel maar vind het verhaal wat minder,misschien had ik iets te hoge verwachtingen.dit is niet echt een oorlogsspel maar het lijkt meer op rainbowsix.maar veder is het wel leuk.heb al wel 1 foutje gevonden(armen steken door de carroserie van een auto)4 dagen in bezit.