Ubisoft Far Cry 3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ubisoft Far Cry 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

MrKammetje 30-08-2014
Geschreven voor: Ubisoft Far Cry 3

Geweldig spel! Ik denk het beste spel van zijn jaar! Ik heb het spel gekocht tijdens de Steam Summer Sale, en ik deed er 21 uur over om het uit te spelen om moeilijkheidsgraad normaal. Vele uren speelplezier en een ontzettend goed verhaal worden ook nog eens geholpen door (meestal) goeie graphics, goede geluidseffecten, en leuke muziek (ja, ik heb het over Make It Bun Dem van Skrillex)! Als je het spel uitgespeeld hebt, kun je ook gewoon alle kampen resetten, waardoor je alles opnieuw moet veroveren zonder dat je al je voortgang kwijtraakt, waardoor het spel leuk en uitdagend blijft. Al met al een superspel, heb er van genoten!

sinman 01-04-2013
Geschreven voor: Ubisoft Far Cry 3

Geweldig spel, welke niet snel gaat vervelen. Grafisch een erg goed opgezet spel.
De mogelijkheden die het spel biedt zijn zeer goed. Ook al komt er grof taalgebruik in voor, zitten er ook grappige stukken in. Al met al een aanrader voor diegene die van uren speelplezier houden.