Ockel Sirius A - Reviews

Type processor
Intel® Atom™
Uitvoering
x7-Z8750

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Ockel Sirius A op Kieskeurig.nl.

Internetmonteur 10-12-2018

Slecht!!!!!

Geschreven voor: Ockel Sirius A

Heb de ockels sirius a Pro gekocht voor mijn werk als internetmonteur, kan geen voordelen of positieve feedback geven over dit product, hij word erg warm!! Accu gaat echt geen 4 uur mee zoals aangegeven ben niet meer dan 2 uur gekomen met volle accu, hij is echt super traag heb voor de pro gekozen omdat die meer Ram heeft wat goed zal moeten doen op de prestaties maar helaas hij is echt super traag voor dit prijs kun je gewoon dit niet maken als fabriekant!!! Heb mn zelf gedwongen om hem toch leuk te vinden omdat die zo mooi eruit ziet maar voor 799 euro kan ik minimaal een i5 laptop kopen met echte ssd ipv flash.
Eenmaal op me werk etherner kabel ingedaan en ja hoor werkt niet!!!!! Thuis gekomen alle instellingen gekeken maar ethernet aansluiting reageert nergens op en dat was de druppel voor mij in mijn ogen is dit conputerTJE echt niet meer waard dan 300 euro!!! Heel erg slecht product voor dat bedrag weet ik t wel.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Word erg heet
  • Accu gaat erg kort mee
  • Ethernet aansluiting doet het niet
  • Heeeeelllll traaaaagggggg