Lenovo IdeaCentre 500 520 F0D2003FNY

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lenovo IdeaCentre 500 520 F0D2003FNY op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anja 25-03-2018

Geweldig mooie computer met alles er op

Ik wilde graag een all in one computer met SSD schijf. De meeste all in ones hebben dan geen DVD meer, maar deze nog wel. Vandaar dat mijn keuze op deze Lenovo is gevallen. Het is een prachtige machine met alles er op. Luidsprekers, webcam en dus ook een SSD schijf.

Pluspunten

• SSD schijf
  • DVD recorder

Panda 15-06-2018

Misschien toch leren lezen?
"SSD capaciteit 128GB"
HDD 1000GB = samen 1128GB

Chris 01-07-2018

Ik denk eraan om deze pc te kopen, alleen zie ik in diverse reviews dat er geen draadloos toetsenbord en muis bij zitten, maar dat deze bedraad is. (Kan me eigenlijk niet voorstellen, maar ok.... ) Klopt dit?
En ook kom ik tegen dat er geen dvd diskdrive bij zit.....
Alvast bedankt voor je reactie....

Piet 07-08-2018

Dag Panda,
Er zijn blijkbaar diverse, minstens 2, uitvoeringen van deze 500-520 die blijkbaar dezelfde reviews gebruiken.
Jij gaat uit van de uitvoering :
terwijl ik terecht was gekomen op de uitvoering :
Ik denk dat we allebei gelijk hebben; maar wel verwarrend van Kieskeurig dat dezelfde reviews betrekking hebben op verschillende producten.
Gr. Piet

Anja47 09-08-2018

Klopt, heb inmiddels bericht ontvangen van Kieskeurig. Er was iets misgegaan m.b.t. mijn review. Maar ja, wel vervelend als er mensen zijn afgegaan op de review en dan toch iets anders krijgen dan verwacht.

Onderstaand antwoord van Kieskeurig:

"Excuses voor de verwarring m.b.t. je geschreven review. Er ging aan de achterkant van de website bij ons wat verkeerd, waardoor het systeem dacht dat dit het zelfde product was (en de review dus automatisch gedeeld werd).
Dit is inmiddels opgelost, bedankt voor je oplettendheid en de tijd om een review te schrijven!"

Panda 08-08-2018

Beste Piet,
Ik zie het nu ook en je hebt gelijk. Ik ben het ook met je eens dat het heel erg slordig is om reviews voor een product met meerdere uitvoeringen gebruikt wordt. Daarom ontstaat dus deze discussie over het wel of niet aanwezig zijn van accessoires. Mag kieskeurig wel wat aan doen denk ik. Excuses van mijn kant voor de lezers van deze reviews

Anja47 08-08-2018

Mijn review heeft betrekking op de Lenovo AIO 520-24IKU, FOD2003FNY, die heeft een SSD schijf, draadloos toetsenbord en draadloze muis en 24 inch scherm met DVD recorder. Ik heb hem nu dik 4 maanden, maar bevalt prima, ben er nog steeds heel blij mee. Ik zal Kieskeurig eens vragen hoe het kan, dat mijn review ook bij die andere van Lenovo staat.

Piet 06-08-2018

Maar hoe zit het nou met die SSD?: ook als ik mijn leesbril opzet zie ik die SSD-specificatie die Panda zegt te zien, niet

Wimmys 14-06-2018

U wilde graag een pc met SSD, maar volgens mij heeft deze "All in One" geen SSD

Anja47 08-08-2018

hoi piet, ik zie het nu ook, ik heb alleen een reactie gegeven op de all in one fod2003fny, zeer vreemd dat mijn review ook bij die andere staat

Panda 07-08-2018

Beste Piet,
Kijk onder opslagmedia bij de specificaties en daar kun met of zonder leesbril zien staan,
Opslagcapaciteit 1128 GB
SSD-capaciteit 128 GB
Dus SSD is niet onzichtbaar en dus te LEZEN.

Anja47 02-07-2018

Zit wel een draadloos toetsenbord en muis bij en ook een dvd recorder.

Piet 09-08-2018

Dag allemaal,

Kieskeurig heeft zich blijkbaar onze kritiek aangetrokken:
nu is de review van Anja en onze opmerkingen alleen zichtbaar op de door Anja aangeschafte 500-520 mèt SSD; op de uitvoering zonder SSD is geen review meer zichtbaar.
Wij hebben Kieskeurig verbeterd! Gr. Piet