MSI Trident 3 VR7RC-027EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de MSI Trident 3 VR7RC-027EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maarten 09-12-2017

MSI Trident 3 VR7RC-027EU

Geschreven voor: MSI Trident 3 VR7RC-027EU

Perfecte pc, lekker compact en strak ontwerp handig voor bijvoorbeeld langs je pc.
Een pc met goede prestaties voor de alle nieuwste games, maar ook voor bijvoorbeeld 3d software. Ook fijn dat je nog geheugen en aanpassingen kan doen mocht dit nodig zijn.
Klein minpuntje is dat je de verlichting niet handmatig kan dimmen. Wel is deze aan te passen in kleur of helemaal uit te zetten.

Pluspunten

• Compact strak ontwerp
  • goede prestaties voor game maar ook cad programmes
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• verlichting aanpasbaar maar niet dimbaar
  • geen

Tekkie 19-09-2017

Goede specs voor een redelijke prijs

Geschreven voor: MSI Trident 3 VR7RC-027EU

2 harde schijven waarvan 1 SSD, sterke processor en een degelijke grafische kaart en dat alles in een zeer compact apparaat. Ik was verbaasd over hoe klein het apparaat (ongeveer PS4 grootte) is en was eigenlijk wel bezorgd om de prestaties, maar je krijgt hier echt waar voor je geld. Voor 999,- zie ik weinig wat er op dit moment tegenop kan.

Pluspunten

• Goede specs voor een redelijke prijs
  • Klein apparaat
  • Voldoende aansluitingen

Minpunten

• GTX 1060 met maar 3gb ram