MSI Nightblade 3 VR7RC-008EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de MSI Nightblade 3 VR7RC-008EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Casualgamer 11-06-2017

mini itx game desktop

Geschreven voor: MSI Nightblade 3 VR7RC-008EU

Moederbord van mijn ruim 4 jaar oude desktop met gtx 660 ti ging stuk. Met mooie fractal kast echter groot en loodzwaar om naar de winkel te brengen of te versturen.
Daarom maar eens gekeken naar een meer "handelbare" gamecomputer. En uiteindelijk deze gekocht voor 1149 euro. Deze specificatie zo goedkoop mogelijk zelf laten samenstellen kun je 150 tot krap 200 euro goedkoper uit zijn, Maar dan heb je wel weer een grote zware kast.
Ik ben echter zeer tevreden met dit compacte formaat. Het is maar weinig groter als mijn ps4.
En ook de doos om hem eventueel terug te sturen voor reparatie is veel kleiner in de opslag.
Bij deze computer krijg je ook nog eens Gohst recon Wildlands deluxe (leuke game) en MSI ds502 headset passend in stijl bij de computerkast. Mooie headset werkt goed en zit mij goed.
Game en headset bij het huidige prijspeil vertegenwoordigen een waarde van ongeveer 120 als je ze los koopt.
Mijn bluetooth ps 4 controllers werken ook prima met deze computer. Dus als ie een beetje betrouwbaar is gaat hij over een aantal jaar misschien mijn ps4 vervangen.
Hij loopt lekker stil, ook wanneer ik Gohst recon of Doom speel op hogere video settings.
Kortom ik ben zeer tevreden met deze aankoop

Pluspunten

• Compact
  • Waar voor je geld
  • Een mooi game pakket

Minpunten

• geen tot nu toe