HP ENVY 750-200nd

MSI Nightblade B85C-217EU
8,2 (1)

Izaak Slagt 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top desktop!

Mijn oude pc was kapot en ik had snel een nieuwe nodig. Met oog op mijn fotobewerken wilde ik veel werkgeheugen, een goede videokaart en een een aparte SSD schijf om snel te kunnen starten. En deze desktop heeft dat allemaal. Razendsnelin alles dat ik erop doe, zoals fotobewerken en surfen op het internet! En ook heel prettig: hij is oh zo stil. Enige minpuntje is de wat hoge prijs. Maar je hebt dan ook wel wat. Ik ben er erg tevreden mee.

ro.es 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Snel en stil

Ik heb deze desktop PC nu een paar dagen in huis. Ik heb een uitvoering met 16GB DDR RAM en een SSD van 128GB. De laatste ga ik vervangen voor een Samsung Evo 850 van 500GB. De SSD´s zijn de laatste tijd sterk in prijs gedaald. Na jaren een vervent HP gebruiker te zijn, is de conclussie dat de Envy 750 nauwelijks aanwezig is. Hij is stil daar de ventilator geluiden niet hoorbaar zijn. Daarbij biedt de combinatie van een 6e generatie Intel I7 processor, 16GB aan DDR RAM en SSD een groots computer beleving. Deze HP envy is voor office gebruik waanzinnig snel. Opstarten is seconden werk net als dat geld voor het opstarten van programma´s. Ik heb deze incombinatie met een HP IPS/LED monitor 27´´vx met een snelle response tijd van 7 ms. Ik kon niet wachten en is de prijs met €1299 (nog) aan de hoge kant voor alleen de PC unit.