Acer Aspire X3200 98.3DE7Z.T7P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire X3200 98.3DE7Z.T7P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bassie90 17-08-2009

Ik heb deze computer nu ongeveer een maand in bezit, en hij bevalt heel goed, alleen de opstart processen nog een beetje aangepast en de acer programma troep eraf gegooit.
Voor het Gamen is hij aardig goed alleen bijvoorbeeld GTA 4 doet het niet en Call of duty 4 Speelt ook gewoon zeer matig op laagste instellingen, Verder andere spellen zoals Warrock of Soldier Front speel hij gewoon op zijn beste kwaliteit zonder haperingen.

ronenhes 18-02-2009

Vorige week deze PC aangeschaft en tot nu toe goede ervaringen.
Bij installatie wel heel veel Acer producten die geinstalleerd worden, veel hiervan zijn aardig maar niet noodzakelijk en ook daarna weer verwijderd.

Gezien de prijs/kwaliteitsverhouding is deze PC een van de toppers in zijn segment. Het aantal opties en mogelijkheden is voldoende, het formaat van de PC is lekker compact en het design ziet er ook niet slecht uit. Wat wel even wennen is, is de lade van de dvd/cd writer. Deze komt met achter een 'afdekplaatje' er uit.

Stadaard is Vista geinstalleerd maar draait er prima op, de PC is snel, stil en klikt lekker weg.
Moet wel gezegd worden dat deze PC vooral voor gebruik van internet en email is, plus een beetje downloaden en opslaan van muziek, afbeeldingen en video's. Ik denk niet dat de PC geschikt is voor zwaar grafisch werk of heavy gaming.

Al met al een prima apparaat wat ook de nodige aansluitingen van deze tijd heeft en met zn 320GB opslag een gem gebruiker voldoende ruimte geeft. Een aanrader voor iemand die voor een niet al te dure prijs een prima computer wil aanschaaffen

bart123456 12-02-2009

Goede pc, ziet er mooi uit en is erg klein. Als je echt een computer wil om te gamen, zou ik deze niet kopen maar voor de iets oudere spellen is de computer prima. Het is wel jammer dat je Office er nog apart bij moet kopen.

DanielDestructor 31-01-2009

Echt een hele goede koop! ik heb hem gisteren gekocht. zat nog een beetje te tqwijfelen maar ik dacht: gewoon doen. Dit is een goede beslissing geqweest. Vista werkt gewoon vlekkenloos. Veel mensen zeggen dat deze grafische kaart niet geschikt is voor 3D gaming, maar dat is ie dus weL! Ik draai hier GTA San Andreas en Need For Speed Carbon gewoon op de hoogste instelling zonder haperingen. Ook op grote beeldschermen doet hij het goed. ik heb hem hier op mijn Samsung 32 Inch LCD tv gezet en het beeld is nog steeds super! Hij is ook behoorlijk snel en de 320 GB Harddisk geeft genoeg mogelijkheden.

DOEN!

ed de boer 29-01-2009

Heerlijk vlotte computer! Als ik ergens niet tegen kan is het wel trage computers. Dit was wel iets waarvoor ik bang was bij deze computer ivm Windows Vista. Maar niets is minder waar, Vista is zeer gebruiksvriendelijk hoewel in het begin je veel (dubbel) toestemming moet verlenen voordat een gegeven opdracht wordt uitgevoerd. Verder is het systeem aardig hufterproof gemaakt, is het niet meer zo gemakkelijk kritieke wijzigingen door te voeren. Ik heb geen ervaring met gaming maar voor alle andere toepassingen is dit een prima computer.

iestyn 02-01-2009

Prima apparaat voor de allerdaagse behoeftes: mailen, internetten, tekstverwerken enz. Maar hij kan ook goed foto's beheren en bewerken, muziek rippen en afspelen etc. Ik verwacht dat zwaardere zaken zoals b.v. videobewerking wel zou kunnen, maar waarschijnlijk trager dan op een duurdere pc. Als je de nieuwste en krachtigste games wilt spelen is dit misschien ook niet het meest geschikte apparaat (?).

Het is een klein, elegant kastje voor een klein prijsje. De behuizing is netjes afgewerkt, hoewel uiteraard plastic, en hij is muisstil (als er geen lamp op zou zitten zou je haast niet weten dat hij aan staat!). Meegeleverd toetsenbord en muis zijn echter echt te plastic voor mijn smaak, dus ik gebruik mijn oude spullen wel.
Installatie duurde zo'n 2 uur. Eerst geef je op in welke taal je Windows wilt hebben en daarna gaat dit vanzelf. Daarna heb ik een paar uur besteed aan het verwijderen van alle software die ik niet erop wil hebben, maar die automatisch wordt meegeleverd, zoals trialversies van b.v. Office 2007 en McAfee antivirus en diverse zoekprogramma's en online games. Daarna mijn eigen programma's erop gezet.

Algemene indruk na een maand in bezit is dat het een -zeker voor die prijs- degelijk en stabiel systeem is dat snel en stil zijn werk doet zonder problemen. Enige nadeel die ik heb ondervonden is dat ik het beeld via VGA-kabel nooit echt goed heb kunnen krijgen - via HDMI/DVI is het beeld echter prachtig. Ook wil ik even gezegd hebben dat Windows Vista (na enige gewenning) echt een aanwinst is, ondanks de geruchten.

kelsey 16-12-2008

goede ding,klein,geen lawaai.
Alleen de update duurt wel even.
Goede produckt voor zijn geld.
amd2x64,is dat 2x 32bits ?
Verder behoorlijk overzichtelijk.

Joepvl 12-10-2008

Ik heb de pc twee dagen in mij bezit.
Gewoon een hele goede koop,
Je hoort hem niet, lekker klein, en prima prestaties
Meer heb je niet nodig, kan weer enkele jaren vooruit.

M.Prins 03-10-2008

We hebben deze pc aangeschaft i.v.m. veroudering vorige pc.
Voor de huis/tuin en keuken consument is dit een prima pc met diverse mogelijkheden.
Qua snelheid ben ik dik tevreden en kan ik zeggen dat hij als een trein loopt.
Hij is vrijwel geruisloos.
Kortom tot op heden nog geen enkel probleem of klacht over gehad.
Ik heb de pc gewoon rechtop staan, vind ik persoonlijk mooier dan liggend, maar ja, smaken verschillen.

Op dit moment zeker een dikke prima voor deze toch wel veelzijdige pc.

ger de cocq 01-10-2008

zeer goede computer en een compacte uitvoering.
ben goed te vreden kwa prijs en prestaties van deze kleine computer