Medion AKOYA E32013

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Medion AKOYA E32013 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

f*******@h****** 25-05-2021

Prima pc en waar voor zijn geld

Geschreven voor: Medion AKOYA E32013

Na jarenlang de voorganger te hebben gebruikt werd het tijd voor wat nieuws. Gekozen voor de Medion Akoya E32013 voor de moderne opzet en interessante prijs. Levering binnen 3 werkdagen. Na het uitpakken bleek er wel een toetsenbord bij te zijn ook al stond op de site dat dit niet het geval was. de installatie verliep vlekkeloos en binnen no time kon mijn vrouw gebruik maken van deze pc. Snelheid van processor is prima en systeem werkt lekker geruisloos. al met al prima voor zijn klasse en zeker aan te bevelen voor deze prijs. Zijn voorganger, ook een medion, heeft nu zijn weg gevonden naar de kinderen. Een schone installatie van windows zorgt ervoor dat ook deze pc weer als een zonnetje draait en dat na 8 jaar.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Lekker snel
  • Ruim voldoende usb 3 poorten

Minpunten

• Nog niet gevonden