Philips Multimedialuidsprekers 2.0 SPA2201/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Multimedialuidsprekers 2.0 SPA2201/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Emilio 18-01-2017

Kleine boxjes, groot geluid

Ik zocht goedkope speakers voor bij m'n pc. Oordopjes vond ik hinderlijk. Voor deze Philips luidsprekertjes gekozen, want ik vond de vormgeving mooi. Tot mijn verrassing zit er ook nog een mooi geluid in. Knappe prestatie van Philips. Géén geld!

Leontje 24-11-2011

Na lang zoeken uiteindelijk deze boxjes gekocht en erg tevreden! He design vind ik persoonlijk echt prachtig! mooi en netjes afgewerkt zoals ik eigenlijk gewend ben van philips.
Dit blijft natuurlijk een klein boxje en ook zonder basregeling wat jammer is. Maar voor het geld heb je een prachtige box met een prima geluid.
Wil je echter een groot feest geven dan moet je wel wat meer geld willen uitgeven ;)
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, want ik heb hem net een paar dagen.