Logitech Z623 - Reviews

2.1
Subwoofer
Volumeregelaar
in de speaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

mikeydegraaf 19-05-2015
  • Product half jaar in bezit

Spulletje hoor, top set raad hem zeker aan, zelfs de buren vinden het geluid zo mooi dat ze de politie hadden uitgenodigd om mee te luisteren naar deze geweldige set

Keurig kiezen 06-12-2015

Wat een fantastische set is dit!
Ten eerste de bass, wat een power!
Hoe hard je het volume ook zet, het geluid blijft zuiver.
Ik sta er nog steeds van te kijken, of beter gezegd te luisteren, wat een goede kwaliteit deze set heeft ten opzichte van de prijs. Voor mij bewijst dit dat je niet per se een dure set van honderden euro's hoeft te kopen voor goede geluidskwaliteit.

peter dols 03-02-2015

Weet niet of dit zó gemeld mag worden, maar wat een Fucking goeie set is dit ! ! ! Diepe Bas mooi helder en hoog - zeer goeie scheiding van hoog - midden - en laag en dan bedoel ik laag. Heb al héél wat audio versleten(ben 57 jr) maar dit setje...herstel ...Deze SET is fantastisch Maakt niet uit waar je hem op aansluit...(heb hem zelf op mijn Samsung Flatscreen aangesloten...via de hoofdtelefoon aansluiting)......oh wat een Power Hou van diepe bas en heb altijd bij álle sets de bas vól ópen gehad.....bij deze set moet ik hem méér dan de helft terug draaien......super Hou je van goed geluid..........kopen >>>kopen>>>kopen

Webwinkelaar 05-03-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Top product, waarschijnlijk één van de beste aankopen die ik ooit gedaan heb. De geluidskwaliteit is écht super. Nou wordt het ook ondersteund door THX, oftewel bioscoop-geluidskwaliteit. Zulke kwaliteit verwacht je totaal niet voor zo´n prijs. Ik zou hier zelfs wel €200,- voor over hebben. Ik bezit de Logitech Z623 nu al langer als een jaar en hij wordt vrijwel dagelijks gebruikt en ik heb er tot nu toe totaal nog geen problemen gehad. Het product is gewoon ijzersterk en absoluut niet van goedkoop materiaal gemaakt wat je soms nog wel eens verwacht voor een lage prijs. Het is hartstikke robuust en er hoeft niks aan onderhouden te worden.

Als het om reviews gaat, ben ik normaal hartstikke kritisch en zoek ik zelfs naar de kleinst mogelijke problemen aan een product, maar hier valt gewoon geen enkel probleem in te vinden. Ik heb niks anders dan lof voor dit product. Het valt niet eens 'gewoon', 'standaard'of 'probleemloos' te noemen, want het product is veel meer dan dat, het is gewoon pérfectie!

Peter Hoogstrate 30-09-2015

Onlangs deze set door de vele positieve berichten aangeschaft en ik weet wel dat ik over mijn hele lijf kippenvel had toen ik voor het eerst een test deed. werkelijk fantastisch.
via YouTube een thx en bas test maar dit was gewoonweg absurd wat een geluid deze speaker set tevoorschijn tovert. Ik zeg maar een ding twijfel niet en kopen

Peter 01-09-2016

Geweldig geluid.

Het is een fantastisch product, geweldig natuurgetrouw geluid, en zeer eenvoudig aan te sluiten. Verder is het ook een sierraad om op je bureau te hebben.

Pluspunten

• Natuurgetrouw geluid.
  • Mooie bas.

Minpunten

• Dikke kabel.

Michaël 14-01-2018

Goede bass

Heb deze speakers gekocht wegens verbetering van audio kwaliteit wilde eerst de z625 kopen maar die was niet meer beschikbaar en het enige verschil is dat de z625 harder kan , heb uiteindelijk de z623 gekocht en wat een goede aankoop is dit geweest de bas is glas helder en op de 1/3 is de bas al hard genoeg voor hip hop en de audio kwaliteit is ook subliem, de 2 speaker zijn best wel zwaar maar qua form factor even groot als mijn oude speakers de subwoofer daarin tegen is best groot.

Pluspunten

• diepe / heldere bass
  • goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• subwoofer kan voor sommigen Te groot zijn

rmoorsel 30-06-2015

Jeetje wat een apparaat! Vandaag gebruikte set via Marktplaats gekocht. Wat een ongelofelijke set komt eruit zeg... Ongelofelijk.

Mijn score:
Hoge tonen 9
Midden tonen 9
Lage tonen 10
Maar dan vergelijk ik wel met een JVC 5.1 versterker + speakerset van 500 euro. Ik gebruik de set gewoon voor bij mijn pc om muziek te af te spelen en daarvoor is het werkelijk een 10 waard voor een 2.1 set.

Ik gebruik er de Logitech wireless speaker adapter bij en dat werkt perfect vanaf Spotify op iPhone.

w1946end 18-01-2014
  • Product kwartaal in bezit

update 18-01-2014. Ik ben nog altijd super tevrden over mijn Logitech Z623. Het geluid is prachtig, ik gebruik deze set voor internetradio en op de harde schijf opgenomen muziek.

w1946end 29-09-2013

Ik ben verrast over het fantastische geluid van de Logitech Z623 2.1 speaker set. Ik hoorde bij een kennis zijn Z4 set en vond dit al veel mooier klinken dan mijn Creative T20.
Aansluiten ging snel en eenvoudig. In eerste instantie stond de equaliser van de Realtek HD audio kaart nog aan, omdat de Creative anders niet goed klonken. Dit gaf echter een enigszins hol geluid door de twee Z623 boxjes. Maar toen ik de equaliser uitschakelde was het geluid werkelijk geweldig mooi. Dus zeker geen spijt van de aanschaf. De Logitech Z623 is zijn geld zeker waard. Ik luister veel internet radio; het volume staat dan op 1/4 en de bas op 1/3. Voor mij is dit hard genoeg.

w1946end 09-05-2014

update 9-5-2014. Ik ben nog altijd zeer tevreden over deze speakerset. Heb er tot nu toe geen problemen mee gehad. Het geluid is geweldig!

lukask28 18-12-2012

Dit is een top set mooi geluid ook als je een film kijkt een mooi geluid .
pas op met de bas die kan erg hard.

M.Robert 22-07-2012
  • Product half jaar in bezit

Deze speaker-set is veruit een van de beste aankopen die kunt maken in het veld van 2.1 sets. Hij oogt prijzig, maar is zn geld helemaal waard. Heb m nu bijna een half jaar en heb er haast geen klachten over. Ook al is ie THX certified, hangt het soms van de kwaliteit van je audiobron af hoe goed hij het geluid weergeeft. Als je mono af wilt spelen op hoog volume verbaas je dan niet dat t gaat kraken. Maar over het algemeen weet ie muziek en film in ongekende kwaliteit af te spelen. Wat een beetje irritant is is dat de hoofdspeaker met de knopjes zo n dik kabel heeft en een vrij rare aansluiting voor een audioapparaat, dus dat is af en toe worstelen. Voor de rest alleen maar aan te raden. Er is geen betere! Zelfs Edifier wist mij niet zo goed te overtuigen als deze!

south 02-02-2012

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van deze set.
Ik ben afgegaan op reviews op verschillende sites. Vervolgens ben ik gaan luisteren en ik vind deze de beste kwaliteit/prijsverhouding hebben. Er zijn betere sets te koop echter betaal je daar minimaal het dubbele voor. Kijk je veel films dan zou ik de 5.1 versie aanraden.
Voor muziek is 2.1 prima.
De set voelt solide aan. Geluid laag/mid/hoog is prima. Voor zowel de klassiek/pop als dance liefhebber komt goed aan zin trekken.
Ik ben tevreden en ik hoop dat de set duurzaam is.

Emiliosanchez40 21-01-2012

Deze Z623 speakerset van Logitech heeft me echt weggeblazen. Hij presteert echt ongelooflijk. Ik ben een oprechte audiofiel in hart en nier. Ik ben gevallen voor deze zeer goede speakerset 2.1 met bass module. De electronische (house/ dance) muziek, met veel lage bas tonen komt juist verschrikkelijk mooi, helder uit de verf. Er is geen dominante toon te horen, alles ligt heerlijk op een lijn en heeft een groot bereik in laag en hoog. Dit is mede te danken aan het feit dat het volume van de bassmodele zelf regelbaar is. Maar wat er bovendien uitspringt zijn de kristalheldere tonen van met name de zang in het geheel. Mits de opnames van de bron goed zijn, laat deze set je nooit in de steek. Wat een dijk van een sound. Deze set is gewoon compleet. Pluspunt is, dat je er ook andere bronnen op kunt afspelen zoals je playstation of een CD- of DVD speler.

Anoniem 24-01-2012

ik ben het 100% met je eens

Laurenzo 07-07-2011

Niet over deze set twijfelen maar Kopen!
Ik heb het voornamelijk voor muziek en niets dan lof.
Sommige zeggen over het THX logo die deze bezit dat het ook afgekocht kan zijn, nou mooi niet dus want het is echt werkelijk waar een geluid waar je U tegen zegt!
En is de bass te regelen op de speaker en niet op de basbox wat alweer een pluspunt is kortom kopen en ik garandeer je dat je volledig tevreden (gelukkig) bent op computer/audio gebied!

Groet,
Laurens.

bas116 24-04-2011

het is zo'n geweldige set ik heb hem nu een maand en echt wat een geluid is gewoon niet normaal hoe mooi dat is echt ik raad iedereen aan om hem te kopen zo geweldig echt het klinkt echt mooi vol in een woord geweldig

FJ 23-10-2017

beperkte levensduur Logitech Z623

Prima geluid, maar na net geen 5 jaar is hij kapot (zonder intensief gebruik). Ergens sluiting want de zekering knapt iedere keer op het moment dat de stekker in het stopcontact gaat.
Ik had de levensduur toch wel wat langer verwacht.

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• levensduur

maikel.. 07-04-2014

Beste lezers,

Ik heb deze speakers nu bijna 3 jaar gehad.
Over de geluidskwaliteit ben ik erg te spreken en design enzo zijn top!

maar er zijn een paar minpuntjes,
- Bij de volumeknop komt na een loop van tijd stof in waardoor hij zal gaan kraken als je de volume aanpast.
- de eindtrap (versterker in de subwoofer) is na bijna 3 jaar nu kapot en is geen mogelijkheid om hier bij te kunnen zonder iets kapot te breken.

Helaas dus nu weer opzoek naar iets nieuws!

Als iemand sugesties heeft hoor ik het graag!

baskroes 01-02-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Nogmaals een review van mij. Ik heb dit setje nu sinds het uitkwam. Ik heb toen de gok genomen om het meteen te nemen. ben er echt enorm over te spreken en iedereen die super geluid wil en rond de 100 euro te besteden heeft koop dan dit niet normaal goed! Ik heb ook problemen met de potmeters gehad die hierin zitten (volumeknop en bass regelaar) Alleen omdat ik zelf heel handig ben heb ik voor zon 12 euro er 2 hele goede potmeters erin gezet en de aan uit schakelaar ook deze was namelijk ook niet zo goed meer. Voor de rest ben ik er erg over te spreken en ben ik uitermate blij dat ik dit setje toen gekocht heb.

FrankMerkx 15-11-2013

6,3
Heb deze goed beoordeelde Logitech Z623 al ruim 2 jaar in huis en ben uiterst tevreden over de geluidskwaliteit. Wel jammer dat de volumeknop al na een jaar vreselijk is gaan kraken/krassen waardoor de volumeregeling een behoorlijk storende actie is geworden. De slijtage van de volumeregelaar (potmeter/potentiometer)had ik van deze kwaliteit niet verwacht. Ik stap over op Harman Kardon......

kaj4706 17-11-2013

Beste Frank,

Ik vindt de geluidskwaliteit van deze speakers ook erg goed! Ik heb i.v.m. met duurzaamheidsproblemen bij de volume en bass regelaar de speakers teruggebracht. U zei dat u ging overstappen naar Harman Kardon, misschien had u de Soundsticks III al voorbij zien komen aangezien deze in dezelfde prijsklasse zit. De Soundsticks had ik voor de Z623 en het geluid van die speakers is erg goed maar het subwoofer vermogen is niet te vergelijken met de Z623 en de Soundsticks vervormen snel. Welke ik nu heb is de Logitech Z906 en het geluid is prachtig met een geweldig krachtige subwoofer. Hier hangt alleen wel een prijskaartje aan van € 250,-. In ieder geval veel succes met uitzoeken en veel plezier ermee!

Kaj Lohman

Herman 21-03-2017

Ik heb deze set al geruime tijd, en herken bovenstaand probleem niet.
Waarom niet? Ik heb de set op de computer aangesloten en heb de volumeknop constant op 100% staan, en regel het volume op de computer. In combinatie met een goede ( gratis ) equalizer is het geluid werkelijk fantastisch.

M.v.g. Herman Oosterbaan