Logitech Z623 - Reviews

in de speaker

9,1

Peter 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig geluid.

Het is een fantastisch product, geweldig natuurgetrouw geluid, en zeer eenvoudig aan te sluiten. Verder is het ook een sierraad om op je bureau te hebben.

Pluspunten

• Natuurgetrouw geluid.
  • Mooie bas.

Minpunten

• Dikke kabel.

Keurig kiezen 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een fantastische set is dit!
Ten eerste de bass, wat een power!
Hoe hard je het volume ook zet, het geluid blijft zuiver.
Ik sta er nog steeds van te kijken, of beter gezegd te luisteren, wat een goede kwaliteit deze set heeft ten opzichte van de prijs. Voor mij bewijst dit dat je niet per se een dure set van honderden euro's hoeft te kopen voor goede geluidskwaliteit.

Peter Hoogstrate 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

Onlangs deze set door de vele positieve berichten aangeschaft en ik weet wel dat ik over mijn hele lijf kippenvel had toen ik voor het eerst een test deed. werkelijk fantastisch.
via YouTube een thx en bas test maar dit was gewoonweg absurd wat een geluid deze speaker set tevoorschijn tovert. Ik zeg maar een ding twijfel niet en kopen

rmoorsel 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

Jeetje wat een apparaat! Vandaag gebruikte set via Marktplaats gekocht. Wat een ongelofelijke set komt eruit zeg... Ongelofelijk.

Mijn score:
Hoge tonen 9
Midden tonen 9
Lage tonen 10
Maar dan vergelijk ik wel met een JVC 5.1 versterker + speakerset van 500 euro. Ik gebruik de set gewoon voor bij mijn pc om muziek te af te spelen en daarvoor is het werkelijk een 10 waard voor een 2.1 set.

Ik gebruik er de Logitech wireless speaker adapter bij en dat werkt perfect vanaf Spotify op iPhone.

mikeydegraaf 19-05-2015 Product half jaar in bezit

Spulletje hoor, top set raad hem zeker aan, zelfs de buren vinden het geluid zo mooi dat ze de politie hadden uitgenodigd om mee te luisteren naar deze geweldige set

peter dols 03-02-2015 Product paar weken in bezit

Weet niet of dit zó gemeld mag worden, maar wat een Fucking goeie set is dit ! ! ! Diepe Bas mooi helder en hoog - zeer goeie scheiding van hoog - midden - en laag en dan bedoel ik laag. Heb al héél wat audio versleten(ben 57 jr) maar dit setje...herstel ...Deze SET is fantastisch Maakt niet uit waar je hem op aansluit...(heb hem zelf op mijn Samsung Flatscreen aangesloten...via de hoofdtelefoon aansluiting)......oh wat een Power Hou van diepe bas en heb altijd bij álle sets de bas vól ópen gehad.....bij deze set moet ik hem méér dan de helft terug draaien......super Hou je van goed geluid..........kopen >>>kopen>>>kopen

maikel.. 07-04-2014 Product jaar of meer in bezit

Beste lezers,

Ik heb deze speakers nu bijna 3 jaar gehad.
Over de geluidskwaliteit ben ik erg te spreken en design enzo zijn top!

maar er zijn een paar minpuntjes,
- Bij de volumeknop komt na een loop van tijd stof in waardoor hij zal gaan kraken als je de volume aanpast.
- de eindtrap (versterker in de subwoofer) is na bijna 3 jaar nu kapot en is geen mogelijkheid om hier bij te kunnen zonder iets kapot te breken.

Helaas dus nu weer opzoek naar iets nieuws!

Als iemand sugesties heeft hoor ik het graag!

Webwinkelaar 05-03-2014 Product jaar of meer in bezit

Top product, waarschijnlijk één van de beste aankopen die ik ooit gedaan heb. De geluidskwaliteit is écht super. Nou wordt het ook ondersteund door THX, oftewel bioscoop-geluidskwaliteit. Zulke kwaliteit verwacht je totaal niet voor zo´n prijs. Ik zou hier zelfs wel €200,- voor over hebben. Ik bezit de Logitech Z623 nu al langer als een jaar en hij wordt vrijwel dagelijks gebruikt en ik heb er tot nu toe totaal nog geen problemen gehad. Het product is gewoon ijzersterk en absoluut niet van goedkoop materiaal gemaakt wat je soms nog wel eens verwacht voor een lage prijs. Het is hartstikke robuust en er hoeft niks aan onderhouden te worden.

Als het om reviews gaat, ben ik normaal hartstikke kritisch en zoek ik zelfs naar de kleinst mogelijke problemen aan een product, maar hier valt gewoon geen enkel probleem in te vinden. Ik heb niks anders dan lof voor dit product. Het valt niet eens 'gewoon', 'standaard'of 'probleemloos' te noemen, want het product is veel meer dan dat, het is gewoon pérfectie!

baskroes 01-02-2014 Product jaar of meer in bezit

Nogmaals een review van mij. Ik heb dit setje nu sinds het uitkwam. Ik heb toen de gok genomen om het meteen te nemen. ben er echt enorm over te spreken en iedereen die super geluid wil en rond de 100 euro te besteden heeft koop dan dit niet normaal goed! Ik heb ook problemen met de potmeters gehad die hierin zitten (volumeknop en bass regelaar) Alleen omdat ik zelf heel handig ben heb ik voor zon 12 euro er 2 hele goede potmeters erin gezet en de aan uit schakelaar ook deze was namelijk ook niet zo goed meer. Voor de rest ben ik er erg over te spreken en ben ik uitermate blij dat ik dit setje toen gekocht heb.

w1946end 18-01-2014 Product kwartaal in bezit

update 18-01-2014. Ik ben nog altijd super tevrden over mijn Logitech Z623. Het geluid is prachtig, ik gebruik deze set voor internetradio en op de harde schijf opgenomen muziek.

FrankMerkx 15-11-2013 Product jaar of meer in bezit

6,3
Heb deze goed beoordeelde Logitech Z623 al ruim 2 jaar in huis en ben uiterst tevreden over de geluidskwaliteit. Wel jammer dat de volumeknop al na een jaar vreselijk is gaan kraken/krassen waardoor de volumeregeling een behoorlijk storende actie is geworden. De slijtage van de volumeregelaar (potmeter/potentiometer)had ik van deze kwaliteit niet verwacht. Ik stap over op Harman Kardon......

w1946end 29-09-2013 Product paar weken in bezit

Ik ben verrast over het fantastische geluid van de Logitech Z623 2.1 speaker set. Ik hoorde bij een kennis zijn Z4 set en vond dit al veel mooier klinken dan mijn Creative T20.
Aansluiten ging snel en eenvoudig. In eerste instantie stond de equaliser van de Realtek HD audio kaart nog aan, omdat de Creative anders niet goed klonken. Dit gaf echter een enigszins hol geluid door de twee Z623 boxjes. Maar toen ik de equaliser uitschakelde was het geluid werkelijk geweldig mooi. Dus zeker geen spijt van de aanschaf. De Logitech Z623 is zijn geld zeker waard. Ik luister veel internet radio; het volume staat dan op 1/4 en de bas op 1/3. Voor mij is dit hard genoeg.

Paul144S 03-09-2013 Product paar dagen in bezit

Prima geluid, volume en bas zijn te regelen vanaf de rechterspeaker. De subwoofer is een flinke zwarte doos die niet echt mooi is, wegstoppen onder je bureau dus. Aansluiten op de computer is een fluitje van een cent. Wanneer het via de koptelefoon uitgang gaat zoals bij mijn Imac moet je wel het volume van de koptelefoon boven 80% zetten. Pas een dag in bezit dus niks te melden over duurzaamheid, al komt het hele setje qua bouw heel degelijk over.

kaj4706 28-07-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb deze PC speakers nu twee weken en het geluid is in één woord gezegd: WAUW!
Ik houd van muziek met veel bass en dat klinkt echt geweldig op deze set. Ik heb drie dagen de Harman Kardon Soundsticks III in bezit gehad omdat die erg goed beoordeeld werden maar ik vindt de subwoofer bagger en het geluid kan op hoger niveau wel eens vervormen. Daarna deze set bij MyCom gekocht en ik ben er echt meer als zeer tevreden mee!!
Ik raadt iedereen deze set aan

Janblues 17-02-2013 Product kwartaal in bezit

Na 2 sets te hebben gehad met foutje wat overigens keurig is opgelost door Dixon fidiaal te Bussum.

Blijkt het een geweldige set te zijn voor deze prijs.
Normaal zou je veel meer geld kwijt zijn maar als geluidstechnicus kan ik mededelen dat je echt waar voor je geld krijgt. 3 aansluitmogelijkheden voor audio apparatuur een 1 aansluitiing voor de koptelefoon.

Normaal geef ik niet zulke hoge cijfers maar deze set heeft het voor deze prijs verdiend.

leonida58 05-01-2013 Product kwartaal in bezit

Deze set mede aan de hand van de goede reviews hier 3 maanden geleden gekocht ter vervanging van mijn Philips 5.1 systeem dat ik met mijn desktop pc verbonden had.
De installatie is een fluitje van een cent. Ik ben echt geen kenner, maar zelfs ik had alles binnen 15 minuten klaar staan.
Het geluid vind ik prima voor de doelen waar ik hem voor gebruik: films kijken en af toe wat muziek.
In vergelijking met met mijn vorige 5.1 systeem, vindt ik dit qua geluid bijna net zo goed, en het scheelt behoorlijk in de kabels die door je kamer lopen.
Ik heb de set ook eens op onze Sony lcd-tv aangesloten, en ook daar was het geluid prachtig. Het enige nadeel is dan wel weer, dat je het volume niet met een afstandsbediening kunt regelen. Bij het kijken van een film met bijv. schietscenes, zul je toch moeten opstaan om het volume wat zachter te zetten, en daarna weer aan te passen of, je moet dit niet als hinderlijk ervaren, natuurlijk.
Bovendien kunnen de bijgeleverde kabeltjes dan iets aan de korte kant blijken(die kun je echter voor een prikkie wel zelf langer kopen).
Kortom: een prima setje dat waar voor zijn geld levert; zeker bij aansluiting op een laptop/pc. Bij aansluiting op tv is een afstandsbediening wenselijk.

lukask28 18-12-2012 Product paar dagen in bezit

Dit is een top set mooi geluid ook als je een film kijkt een mooi geluid .
pas op met de bas die kan erg hard.

Ericvb 16-10-2012 Product paar dagen in bezit

7,3
Mooie degelijke boxen, goed afgewerkt.Had hiervoor de X-230 van logitech en vind de z623 dan wat schel klinken. Ik gebruik mijn pc in de huiskamer ook als audio en merk wel dat deze boxen een beter bereik hebben. Weet nu niet welke boxen ik op de 2e pc zet. Je zou verwachten dat een nieuwer produkt in alle opzichten beter is, dat is in dit geval dus niet helemaal waar.

M.Robert 22-07-2012 Product half jaar in bezit

Deze speaker-set is veruit een van de beste aankopen die kunt maken in het veld van 2.1 sets. Hij oogt prijzig, maar is zn geld helemaal waard. Heb m nu bijna een half jaar en heb er haast geen klachten over. Ook al is ie THX certified, hangt het soms van de kwaliteit van je audiobron af hoe goed hij het geluid weergeeft. Als je mono af wilt spelen op hoog volume verbaas je dan niet dat t gaat kraken. Maar over het algemeen weet ie muziek en film in ongekende kwaliteit af te spelen. Wat een beetje irritant is is dat de hoofdspeaker met de knopjes zo n dik kabel heeft en een vrij rare aansluiting voor een audioapparaat, dus dat is af en toe worstelen. Voor de rest alleen maar aan te raden. Er is geen betere! Zelfs Edifier wist mij niet zo goed te overtuigen als deze!

TL-85 09-07-2012 Product half jaar in bezit

Super geluid voor prima prijs.

Enige nadeel is dat er geen optische ingang op zit zoals bij de edifier waardoor je wel eens de Jack moet omstreken tussen de draadloze hoofdtelefoon en de speakers.

Heb hem nog nooit op vol volume gezet, want dat is niet nodig. Het is fijn te weten dat hij niet "vol gas" hoeft om toch een mooi vol geluid te produceren.

Het is geen surround set, maar als je bank tegen de muur staat en er dus geen speakers (schuin) achter je kunnen hangen én je wil jezelf een hoop kabel ellende besparen dan is deze 2.1 set prima.