De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Edifier S3000PRO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

s******@h********** 06-11-2022

Verrassend hoogstaande kwaliteit

Geschreven voor: Edifier S3000PRO

Perfecte oplossing voor geluid van de TV (optisch) en muziek van de laptop (bluetooth). Goed in het laag en in het hoog. Ik was blij verrast over de geluidskwaliteit. Enige minpunt is de afstandbediening. Mooi vormgegeven, maar moeilijk leesbaar. Het is dat ik weet waar ik moet drukken.

Minpunten

• afstandsbediening beter leesbaar

Marcel 13-07-2022

Erg prettige speakers

Geschreven voor: Edifier S3000PRO

Klinkt goed en nog beter in grotere ruimtes. Dan bas fenomenaal en overall erg prettige speakers. Ben hi end fan, is geen hi end, maar luister er toch met plezier naar. Véél plezier!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Grote range
  • Prettige sound
  • Uiterlijk fraai afgewerkt

Minpunten

• Uiterlijk weinig neutraal
  • Verbinding L en R had bedraad gemogen

Hadejong 19-06-2021

Betaalbare audiofiele actieve hifi speakers

Geschreven voor: Edifier S3000PRO

Na meer dan een half jaar alle soorten muziek te hebben beluisterd nog steeds overtuigd dat dit de beste hifi speaker is. Beter en zuiverder in zowel hoog als laag dan veel vloerstaande speakers. Blij dat ik destijds de gok heb gewaagd om voor een tot dan toe voor mij onbekend merk heb gekozen. Buitenlandse recenties waren lovend. Dit heeft mij over de streep getrokken. Nog een argument om voor deze actieve speakers te kiezen is de prijs. Overal onder de 700 euro per paar, terwijl vergelijkbare Europese speakers meer dan 1000 euro per stuk moeten kosten.

Pluspunten

• Audiofiele kwaliteit
  • Veel aansluitingen zowel digitaal als analoog

Jambaar 07-04-2020

Perfecte luidsprekers

Geschreven voor: Edifier S3000PRO

Mooie klinkende luidsprekers. Handig, overal te plaatsen en inzetbaar, aan de TV, de PC of gewoon de versterker (ook av-receiver) aansluiten. Een subwoofer is eigenlijk overbodig.
Aarzel niet als je naar goede speakers op zoek bent.

Pluspunten

• Handig
  • Multifunctioneel

Minpunten

• Iets matig geluid voor een HI-RES audio speakers

Vincent Gevaert 03-03-2020

Super boxen, enkele kleine nadelen

Geschreven voor: Edifier S3000PRO

Zeer goede actieve audiofile boxen. Ze zijn ook niet duur. Verschillende modi door de dsp. Zeer groot voordeel is trouwens deze dsp. Klinkt best in stand dynamic range. Er moet geen kabel tussen de boxen gelegd worden, wireless. Beste aan de boxen zijn de tweeters. Uiterlijk is smaakgevoelig. 1 nadeel : bij digitale ingangen ligt de positie van de rechtse en linkse box vast. Als je door de ruimte de plaatsing van de rechtse box (met al de connecties) links moet zetten (omdat bvb de tv links staat), dan is het stereo geluid omgedraaid. Via analoge rca of xlr ingangen is dit geen probleem. Dan kan men de rechts/linkskabels wisselen. Duurzaamheid weet ik nog niet.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit/ prijs
  • Audiofile boxen, verschillende dsp modi
  • Wireless
  • Super tweeters
  • Genoeg bas

Minpunten

• Uiterlijk smaakgevoelig
  • Rechts en links niet te wisselen ( digitaal)