Edifier R1850DB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Edifier R1850DB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Luuk de Bruijn 13-02-2018

Goede set speakers

Geschreven voor: Edifier R1850DB

Sinds 12 februari 2018 in mijn bezit. De inhoud van de doos is zeer compleet. Hierin zitten bij de speakers en afstandsbediening inbegrepen: 1 tulpkabel voor het aansluiten van bijvoorbeeld op een platenspeler met voor versterker. 1 tulpkabel met mini klinkstekker voor het aansluiten op de computer. 1 Toslink kabel, 1 coax digitaal kabel, 1 verbindingskabel om de linkerspeaker mee te verbinden.
De speakers ondersteunen Bluetooth versie 4.0. De set heeft veel aansluitingen. Dit wordt duidelijk in de handleiding beschreven . Wel ontbreekt in de handleiding een duidelijke uitleg hoe Bluetooth geïnstalleerd moet worden wanneer hiervoor geen stuurprogramma is geïnstalleerd.
Het geluid is goed met een vaste verbindingskabel en met Bluetooth
Alle instellingen voor geluid, bas, treble bevinden zich aan de achterkant van de rechter speaker.
Deze functie zijn makkelijker te bedienen met de bijgeleverde afstandsbediening.

Pluspunten

• Aanluitkabel bijgeleverd, goed geluid
  • veel aansluitingen
  • Afstandsbediening

Minpunten

• Geen duidelijke uitleg Bluetooth ondersteuning.
  • Zelf een stuurprogramma downloaden.
  • Support van Edifier klant wordt door verwezen