Logitech LS21

Logitech Z337

7,3

Beatmaster 11-05-2014 Product paar dagen in bezit

6,3
Als je niet te veel eisen stelt aan het geluid is dit een leuk setje, Prijs kwaliteit verhouding vergeleken met soort genoten is redelijk tot goed. Wat ik prettig vond is dat de kabel opgerold en vastgezet kan worden achter de luidspreker maar het blijft een kabel spaghetti door de losse volume regelaar.
De volume regelaar heeft een hooftelefoon aansluiting ik zelf gebruik deze niet maar voor de liefhebber.

Voor een gamer of iemand die via de pc films bekijkt of muziek luistert die moet dit set NIET nemen. Voor mensen die soms naar een youtube filmpje kijken en die vervelende powerpoint presentatie met geluid en de plings en plongs van windows geluiden wil horen is de een leuke set.

35i 24-12-2010 Product paar dagen in bezit

5,5
Had van logitech eigenlijk meer verwacht, set vandaag aangeschaft en na 3 minuten wou ik het al terugbrengen.
Op laag volume totaal geen hoorbare lage tonen uit te krijgen. Equalizer settings helpt geen moer, pas als je geluid harder zet komt er meer verhouding in. Echter wil je toch dat het altijd in verhouding is lijkt mij.

DeGroteOpperheerser 24-10-2010 Product paar dagen in bezit

5,7
Ik was het slechte geluid van mijn laptop zat, dus heb toen dit setje gekocht. Verbetering was er natuurlijk wel, maar toen ik dit setje vergeleek met mijn al redelijk oude Creative speakers, besloot ik ze direct weer terug te brengen. Ze halen bij lange na niet de gewenste geluidskwaliteit, maar dat mag je ook niet verwachten voor deze prijs.

hmhmhm 09-01-2010 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze set zojuuist aangeschaft. In de winkel werd me verteld dat de kwaliteit erg goed was. Voor de prijs van 24 euro mag je misschien niet zoveel verwachten maar het valt me erg tegen. Als je ze redelijk zacht hebt staan is het geluid ronduit hol en slecht. Zet je de set harder (zodat de buren nog net niet mee kunnen genieten) wordt het geluid beter. Zet je hem nog horder worden de hoge tonen schel en de klage krakend.
Weinig vermogen blijkt maar eens te meer geen goede kwaliteit te leveren.

nemra 30-07-2009 Product jaar of meer in bezit

Ik heb de LS21 nu bijna een jaar in bezit en ben enorm verast door de hoge punten op kieskeurig.

De vormgeving en degelijkheid van deze speakers zijn goed, maar de geluidskwaliteit laat, naar mijn mening, echt nog wat te wensen over.

De hoge tonen vindt ik vaak wat te schel klinken en het geluid klinkt niet heel vol.

Ik zie mezelf zeker niet als een audiofiel, maar de kwaliteit van deze boxen vind ik echt te laag, zelfs voor 30 euro. De muzieksoort die ik luister is vooral classic rock en hiervoor wil ik toch een beetje kwaliteit hebben.

Conclusie
Als je speakers zoekt voor een lage prijs voor het luisteren van top 40 popnummertjes en youtubefilmpjes is de LS21 een redelijke koop. Mensen die goede geluidskwaliteit willen bij hun muziek en films kijken op hun pc zullen toch echt verder moeten kijken.

gandalf the white 17-06-2009 Product paar dagen in bezit

Heb deze speakerset als extra setje gekocht en het geluid valt me niet tegen.

Er zit behoorlijk wat power in dit kleine setje, meer dan je eigenlijk verwachten zou voor deze prijs.

Mooie diepe bass en geluid uit de 2 speakers.

Handige volume controller met aan/uit knop, volumeregelaar en hooftelefoonaansluiting.

Aanrader voor diegenen die met eene envoudig setje een lekker geluidje bij hun computer of mp3 wil.

hannibal5 25-02-2009 Product paar dagen in bezit

Ook ik ben zeer tevreden van Logitech LS11. Goede kwaliteit klank voor deze prijs.

Oneill17 12-01-2009 Product paar dagen in bezit

Deze beoordeling gaat eigenlijk meer over de LS11. Dat zijn dezelfde PC-speakers maar dan zonder bass-box, een 2.0 versie.
Ik heb deze speakers drie dagen geleden gekocht en ben nog steeds aangenaam verrast over het geluid dat de LS11 voortbrengen!
Uiteraard geen scala aan knopjes om het mooiste geluid in alle volumes te krijgen. Maar ik neem aan dat doordat de LS21 een 2.1-systeem is, dit nog beter is. Best een aanrader voor die prijs!