De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust GXT 38 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Hilliebill 25-04-2015
Geschreven voor: Trust GXT 38

Ziet er goed uit, keurig verpakt en de aansluiting ging zonder problemen. Netjes. De goede knoppen en vooral de regelbare bass. Ik vind het geluid erg goed. Omdat er 380duizend MP3'tjes en video's staan is de kwaliteit daarvan wisselend en alles is wel goed af te spelen. Bassen klinken mooier wanneer de bassbox op een zachte ondergrond staat. Set is in staat tot het goed vullen van een huiskamer. Op de boot heb ik ook een zelfde set geïnstalleerd en daar klinkt het overweldigend. De salon is 4 bij 3.10 meter, gewoon exact daar ook goed. En ik vind de prijs zeer acceptabel. Geluid om te zoenen en een lust voor de oren. Game-systemen niet uitgetest omdat ik deze niet gebruik. Aspect duurzaamheid verplicht in te vullen, product leeftijd weet ik niet maar dit moet toch minimaal een aantal jaren zijn

zjesper 28-08-2014

De geluidskwaliteit krijgt van mij een 5
want: ik mid volume klinken ze heel goed maar als je het volume omhoog draait gaan ze heel slecht klinken, vooral bij liedjes met zang.
een andere reden voor de 5: de linker speaker begon de 1e dag al raare "buzz" geluiden te maken bij liedjes met veel bass

voor de duurzaamhheid een 5 omdat ik ze pas net heb.

Mijn conclusie:

Je kan beter even doorzoeken voor andere speakers
er zijn veel revieuws waarin mensen zegge dat het linker speakertje snel kapot gaat. ik raad logitech of creative aan
Verder zien ze er weel heel mooi uit.

bennyboy1972 24-01-2015

Inderdaad ik sluit mij volledig aan met de review die je geschreven hebt, ik ondervond dezelfde problemen en het is intussen al de tweede set. Bij mediamarkt heb ik een tegoedbon gekregen met de volledige aankoopwaarde.van de service zeker niet te klagen.Heb nu een Logitech z623 gekochten en die is gewoon Super. je moet wel wat meer uitgeven maar de kwaliteit is er wel! en dat is voor mij het belangrijkste.

Turion 06-07-2014
Geschreven voor: Trust GXT 38

Mooie look, prima geluid, uitstekende bas. Volume en bas op de subwoofer te regelen en volume ook op bedraade afstandbediening. Echter als je de kabels van de speakers met originele verlengkabels gaat verlengen neemt het volume drastisch af, aan de ene kant begrijpelijk aan de andere kant jammer. Duurzaamheid kan ik een 5 ingevuld omdat ik het setje nog niet zolang in bezit heb en kan zodoende daar niet echt op oordelen. Alles werkt erop, I-pod, mobiel, draagbare radio, Tablet, enz, enz. Prima spul voor een prima prijs. Nadeel(tje), je kunt de speakers niet ophangen daar is geen uitsparing voor.