Amando Mystery aftershave aftershave / 50 ml / heren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Amando Mystery aftershave aftershave / 50 ml / heren op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Freddie14 06-01-2012

Heel erg bekend met het vorige commentaar.gebruik al jaren Amando Mystery.nu wil ik het nog niet meer voor niks.Krijg ontzettende hoofdpijn hiervan en heb het zo snel mogelijk eraf gewassen.veel teveel alcohol en weet ik wat al niet meer.
Ben inmiddels aan het mailen met de leverancier.

F.Strijbosch

freddie14 25-04-2012

Heb kontact opgenomen met de fabrikant,en een nieuwe fles thuisgestuurd gekregen.nog wel van de oude verpakking.Daar mankeerde niks aan.Zou verder geinformeerd blijven,maar nooit meer iest van gehoord.
Heel jammer

ouwe ponny 26-12-2011

wat een verschil met vroeger toen het nog echte aftershave was die je gewoon op je hand kon gieten en de hele avond bleef ruiken. ik heb het meer dan 20 jaar gebruikt toen hete het nog amando amigo er zit nu veel te veel alcohol in en het slaat vreselijk op je keel en de geur is zo weg echt rotzooi geworden het is mijn geur niet meer of ze moeten het weer als echte aftershave gaan verkopen. want dat was echt toppie altijd complimentjes gehad van mannen en vooral vrouwen dat ik altijd zo lekker ruikte jammer amando dat jullie de plank zo zijn misgeslagen.