Mauboussin Pour Femme 100 ml - Eau de Parfum - Damesparfum eau de parfum / 100 ml / dames - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mauboussin Pour Femme 100 ml - Eau de Parfum - Damesparfum eau de parfum / 100 ml / dames op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m********@g******** 21-12-2022

Eigentijds en klassiek tegelijk..!!

Heerlijke klassieke maar ook eigentijds oosterse parfum voor jong en oud..!! Perfect voor dagelijks gebruik ..Hoeft niet veel op te spuiten om een hele lange tijd de heerlijke geur te ruiken..

Pluspunten

• Langdurig parfum
  • Geschikt voor alle leeftijden

Angela 31-08-2020

een onweerstaanbare geur!

Ik hou van heerlijke geuren om me heen. Heb daarom heel wat parfums in mijn kast staan. Maar Mauboussin is en blijft mijn favoriet! Het is een parfum die zich qua geur van alle andere parfums onderscheidt. Onweerstaanbaar! Ik word er helemaal blij van!
Regelmatig krijg ik dan ook veel complimenten. De mensen om me heen vinden me heel lekker ruiken. Dat doet een mens goed. Dus voor mij staat deze geur op nummer 1! Heb er laatst weer een aantal besteld!

Pluspunten

• je blijft de geur lang ruiken
  • zowel geschikt voor overdag als 's avonds

Minpunten

• geen