Boucheron Boucheron Femme eau de parfum eau de parfum / 100 ml / dames

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Boucheron Boucheron Femme eau de parfum eau de parfum / 100 ml / dames op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Riet Bakker 07-12-2018

Heerlijke geur.

Ik wilde al jaren Boucheron Eau de Parfum, maar vond het veel te duur. Maar doordat mijn man regelmatig bij Superwinkel iets besteld, ben ik ook op de website gaan kijken,.

Caro65 16-05-2012
Femme is het eerste geur van het merk Boucheron en werd 1988 op de markt gelanceerd. Deze parfum van Boucheron is een geweldige bloemige oosterse geur. Dit parfum van Boucheron sprankelt en is zoet en fruitig. Deze heerlijke geurcombinatie wordt mogelijk gemaakt door de ingrediënten van onder andere; Ylang-Ylang, jasmijn, oranje bloesem, mandarijn, bergamot, bloemen, amber en vanille.
Ik gebruik deze geur al jaren en hij gaat niet vervelen. Krijg vaak complimenten dat ik zo lekker ruik! Een aanrader dus!

Caro65 27-01-2012
Ik gebruik deze parfum al jaren en ben er zeer tevreden over, jammer dat er geen navulling meer te verkrijgen is voor de goudkleurige huls.