Vevina Friction Protection Crème 30 ml - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Vevina Friction Protection Crème 30 ml op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Annd 08-09-2018

Werkt niet bevordert irritatie

Tijdens een zonvakantie liepen wij in de avond erg veel, daarom kochten wij vevina. Ik bracht het aan op de huid en liet het intrekken vervolgens ben ik gaan lopen na 5 minuten voelde ik al irritatie. Ik keek en mijn huid zag rood, voor de zekerheid bracht ik nog een goede laag creme aan maar helaas na een kwartier lopen kreeg ik toch al bultjes. Zulke bultjes heb nog nooit gehad wanneer ik ging lopen zonder creme en uiteindelijk had ik twee grote plekken ruwe rode geïrriteerde huid wat nu na 1 week nog niet hersteld is. ik dacht nog aan een allergie maar toen mijn zus een dag later de creme uit probeerde gaf dit haar het zelfde effect. Ipv dat de creme irritatie/rodeplekken en bultjes zou moeten voorkomen werd het juist bevorderd.

Pluspunten

• Handig mee te nemen

Minpunten

• Werkt niet
  • Geeft irritatie
  • Duur
  • Slechte kwaliteit