Laura Biagiotti Due Uomo - Eau de toilette spray - 90 ml eau de toilette / 90 ml / heren - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Laura Biagiotti Due Uomo - Eau de toilette spray - 90 ml eau de toilette / 90 ml / heren op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 10-04-2011
Vond ik Roma van Laura zo'n 15 jaar terug heerlijk, nu kan hem nu niet meer verdragen....zo mierzoet en zwaar. Laatst zag ik deze geur van Laura voor echt weinig geld (50ml edt) en blind gekocht. Deze geur van haar is licht zoetig, fruitig en bloemig maar toch mannelijk door de vetiver en patchouli. Due start licht zoetig met een toontje frisheid van lime. Na een uurtje neemt de frisheid geleidelijk af en wordt 't warmer (Anijs) en nog wat zoeter (kokosmelk). Gelukkig veel minder zwaar en zoet als Roma, en dat maakt Due een geur voor alle dag het hele jaar door. Na opspuiten blijft Due 6 uur goed ruikbaar en overheerst niet.