Bekijk 14 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HUGO BOSS Bottled op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

plasma_check 10-11-2010
Geschreven voor: HUGO BOSS Bottled

Ik heb de zilvere fles versie van dit parfum (EDT eigenlijk, maar wel sterk alsof parfum is), en daarom als "vormgeving" geef ik hier een 10 en geen "8".., heb daarna van alles en nog wat gekocht en geprobeerd, van JPG en 1Million...tot Aqua di Gio (die truwens over een paar minuten is al weg!?! Ruikt niet meer), Armani Code en andere..
Ik kom STEEDS terug naar Hugo Boss Bottled.
DÉ BESTE EDT dei er si volgens mij, ook als daar de meningen verschillen afhankelijk van wat je leuk vindt.
Maar als duur en intensiteit van de geur, deze Hugo Boss rivaliseert met echte parfums(geen EDT dus, zoals deze!), als als hoe leuk de geur..., ik geef gewoon een dikke 10! (want 11 hebben zie hier niet helaas)
LET OP, dat in de winkel laat men zich makelijk afleiden van het eerste indruk over de geur, terwijl als je niet op je spuit, maar op die cartonen strippen daar, en daarna loop je weg en komt (veel)later, en ruik je alle gespotten strippen (met verschillende geuren) die je naturlijk meenam, zul je vast en zeker de "Hugo Boss EDT" kiezen, ongeacht of je man of vrouw ben(!).

Schnitzels 14-07-2008
Geschreven voor: HUGO BOSS Bottled

Heerlijk geurtje, lekker stevig en mannelijk. blijf lang werken.