Fissler Vitavit Premium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fissler Vitavit Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JvdO 10-12-2017

Fout in constructie, bekend bij producent.

Geschreven voor: Fissler Vitavit Premium

Wij dachten met Fissler degelijkheid te kopen, maar helaas. Wij hebben een fissler vitavit premium en die heeft echt constant problemen met het deksel handvat. Ondanks dat ze ook al een nieuw handvat ontwikkeld hebben, blijft het probleem terugkomen. Ze geven wel service en sturen dan weer iets nieuws, willen wel dat je eerst de oude terugstuurt en je zit dus een hele tijd zonder. Zelfs een keer maanden omdat de stelen op waren en dat de nieuwe er nog niet waren. Gaat nu zo al jaren! Inmiddels 4 keer aan de hand gehad en we komen er net achter dat het handvat weer gaat scheuren. Dus we kunnen weer de volgende ronde in :( Echt niet leuk! Je zou ook verwachten dat ze eindelijk eens echt iets oplossen of anders geld terug of een ander model pan die geen problemen heeft. Inmiddels zijn we aan het zoeken voor een andere snelkookpan erbij, want dit schiet niet op. Fissler durf ik niet meer!

Minpunten

• voldoet niet aan verwachting