BK SPK102 - Reviews

Soort pan
koekenpan
Warmtebron
gas, elektrisch, keramisch, keramisch (halogene zone), halogeen, inductie, oven
Aantal pannen

4,3

• Slecht

M. 05-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Ik heb een kleine en grote BK+ balans koekenpan. Ben zeer ontevreden. Beide pannen bakken heel snel aan en zijn helemaal niet hoog te verhitten zonder aanbakken. Olie loopt meteen naar de zijkant van de pan waardoor het middendeel aanbrandt/aanbakt! Van de grote koekenpan viel al snel -na herhaald aandraaien van de schroef- de steel uit de pan tijdens gebruik! Van BK nieuwe koekenpan gekregen en na ca 10-15 keer gebruik v d nieuwe pan zat de schroef ook weer los. Inmiddels weer een nieuwe pan gekregen met de opmerking dat een losse schroef hoort bij normaal onderhoud! Verrassend! 2x dus een nieuwe koekenpan gekregen. Deze 3e pan moet zich nog bewijzen maar mijn vertrouwen is wel geschonden. Ik wil geen BK pannen meer!

jeffreyt 30-06-2014 Product maand in bezit

1,5
Op het werk gebruik ik prof koperen pannen (aluminium en aluminium gietijzer) en privé heb ik een drietal pannen aangeschaft uit de BK balans + lijn. Vanuit mijn beroep weet ik hoe om te gaan hiermee. Zelfs als chef-kok zijn de pannen voor mij een drama. Nee, nooit meer BK!

wopisan 12-01-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb er 2 al een jaar of 3 in gebruik en worden iedere dag in gebruik.
Geweldige pannen en snel en makkelijk met de hand schoon te maken.
Kocht in het verleden altijd dure anti-aanbak pannen met de rode stip , maar daar gingen de handvaten na enige tijd van loszitten en als je ze een paar keer vastdraaide braken deze meestal af.
En de laatste die ik kocht zaten ijzeren schroeven in die vastgeroest zaten, dus niet meer aan te draaien.
Begrijp niet waarom er klagers zijn, kunnen volgens mij niet koken of zijn niet zuinig op hun spullen

ambermilan 04-11-2013 Product maand in bezit

2,5
WAT EEN WAARDERLOZE PAN ,NA DRIE KEER ZIET HIJ ER AL ROTTIG UIT ALLES BAKT VAST,DONKERE VLEKKEN GAAN ER NIET MEER UIT WEGGEGOOID GELD

Luconia 04-05-2013 Product half jaar in bezit

4,5
In september 2012 heb ik twee koekenpannen (16/20cm) en een sauteuse (20cm) aangeschaft. Binnen de kortste keren waren de randen van de pannen beschadigd. Ik maakte gebruik van de garantie en kreeg drie "nieuwe" pannen opgestuurd. De randen van twee v/d pannen bleken nl. bij het uitpakken al ernstig te zijn beschadigd. Deze pannen werden andermaal vervangen.
Ik gebruik de pannen zeer zelden en ondanks het gebruik van een BK antispatdeksel is van de sauteuse de rand weer beschadigd en de kleine koekenpan heeft beschadigingen aan de rand en op de bodem. De grote koekenpan durf ik niet te gebruiken.
Weggegooid geld. Deze pannen moeten m.i. uit de handel worden genomen!