Tefal E92457 - Reviews

Laagste prijzen
Soort pan
wokpan
Warmtebron
gas, elektrisch, keramisch, halogeen, inductie
Aantal pannen

• Slecht

Irmgard23 20-12-2011
  • Product jaar of meer in bezit

4,5
Wij hebben de complete set van pannen en ketels van de jamie oliver serie incl grilpan en deze wokpan, Deze pan en hele serie zijn erg duur in aanschaf en de verwachtingen zijn dan ook hoog gespannen, speciaal voor inductiekoken aangeschaft, in het begin een fantastische pan echter na diverse maanden begonnen de eerste gebreken tevoorschijn te komen, anti aanbaklaag begint dan snel in kwaliteit achteruit te gaan,hotspot verdwijnt, anti aanbaklaag laat zelfs op plaatsen los, volgens gebruiksaanwijzing zelfs bestand tegen metalen spatels, wij gebruikte speciale tefal spatels, inmiddels ook reviews gevonden op een engelse site gevonden en die liegen er niet om, zwaar overprijsd en slechte kwaliteit, ik zal me een volgende maal goed bedenken voordat ik nogmaals een pan uit deze serie zal kopen. De kookketels voldoen wel ruim voldoende.
Geschreven voor: Tefal E92457

will zoomer 26-01-2015

heb deze wok ook en bij mij laat ook de tefal laag los , ik hen hem nu 5 jaar

WillemC50 18-08-2011
  • Product jaar of meer in bezit

4,5
De Jamie Oliver pan is een fijne pan om te gebruiken maar helaas gaat de pan niet lang mee. Wij kochten de pan in 2007 en binnen een jaar liet de bodem los. Ondanks voorzichtig gebruik en alleen met kunststof of houten lepels in de pan liet de binnenkant, de zogenaamde tefal laag al binnen een jaar los. Door de garantie een nieuwe pan gekregen. Nu na 2,5 jaar weer hetzelfde probleem. Gebeld met de klantenservice van Tefal en wat blijkt: Omdat de bon ouders is dan 2 jaar (dus niet de pan) is er geen gaantie meer. Geen nieuwe pan dus of eventuele reparatie van de oude pan. Slechte service zeker omdat deze pan bijna 100 euro heeft gekost. Voor mij geen tefal pannen meer.
Geschreven voor: Tefal E92457