Tefal Ceramic Control Induction Koekenpan Ø 28 cm C93306

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Ceramic Control Induction Koekenpan Ø 28 cm C93306 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Alan 05-08-2018

Bakt vreselijk aan...

Zelden zo'n prul gekocht. Bakt bij eerste gebruik al vreselijk aan. Schoonmaken lukt niet. Ja met een schuurspons wellicht, maar dan is de anti-aanbaklaag zeker kapot. Ik ben gewend dat anti-aanbaklagen op den duur minder worden, maar dit...

Waardeloos prul.

Minpunten

• Bakt vreselijk aan
  • Niet schoon te krijgen

AnnekeK1983 16-07-2018

Zeer slechte pan en slechte service tefal

Nieuwe pannenset aangeschaft vanwege overstap naar inductie en deze pan bevalt heel slecht. Bakt na enkele keren gebruik al ontzettend aan. Bij mailtje naar klantenservice van tefal kreeg ik alleen een mailtje terug met wat algemene informatie over hoe je om moet gaan met de pan. Daar was ik al mee bekend en ben zuinig op mijn spullen dus heb alles op de juiste manier gedaan maar toch bakt de pan enorm aan. Zou hem zeker niet aanbevelen

Minpunten

• Bakt ontzettend aan