BK Blue Label Induction Granite wok - Ø 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de BK Blue Label Induction Granite wok - Ø 28 cm op Kieskeurig.nl.

wokpan 25-02-2018

Goed te hanteren, fijne wokpan, daarnaast een prima garantie

Geschreven voor: BK Blue Label Induction Granite wok - Ø 28 cm

We kochten deze fijne wokpan 16 mnd. geleden, met een garantietermijn van 24 mnd. Nu is er in het midden van de wok een bruin laagje ontstaan dat niet meer te verwijderen is. Bovendien vinden wij dat de smaak van aangebrand voedsel steeds beter is waar te nemen. Zonder enige discussie kregen we van BK Cookware een nieuwe wok! Klasse!

Helga 13-11-2018

Fijne wokpan

Geschreven voor: BK Blue Label Induction Granite wok - Ø 28 cm

Prima pan, erg fijn in het gebruik. Ik heb hem aangeschaft omdat ik ook een koekenpan had van deze serie. Eerder had ik een Tefal wok
maar de bodem liet los en na informatie bij Tefal zou dit liggen aan het in de vaatwasser stoppen van de pan (kan me niet indenken dat ik een pan aanschaf die niet in de vaatwasser mag). Bij hetzelfde probleem bij BK krijg ik netjes een nieuwe pan toegestuurd!!! Superservice!! Eén van de redenen dat ik nooit meer een Tefal pan zal kopen!!