BK B2108.948

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de BK B2108.948 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Bart 15-09-2013
Geschreven voor: BK B2108.948

Heb de pan ruim een jaar geleden gekocht. De enige reden om op deze pan uit te komen was de prijs; het was de goedkoopste wokpan die ik kon vinden.
Na een paar maanden lieten er aan de onderkant wat stukjes teflon los. Aan de binnenkant is de laag nog prima. Nu ik een jaar verder ben zijn er aan de onderkant nog steeds maar een paar plekjes kaal, dus het valt allemaal wel mee. De binnenkant van de pan is natuurlijk ook het belangrijkste, vandaar een voldoende voor degelijkheid.
De pan heb ik altijd gebruikt op een keramische kookplaat. De hitte-overdracht is uitstekend. Altijd afgewassen in de vaatwasser, dus verschrikkelijk zuinig ben ik er niet eens mee geweest.