Tefal YS22Q25 Secure 5 NEO snelkookpan 6L - Energiebesparend - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal YS22Q25 Secure 5 NEO snelkookpan 6L - Energiebesparend - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Carla 13-01-2018

Ooit al willen hebben, maar door enthousiasme van mijn vriendin hem toch aangeschaft en heb daar zeer geen spijt van, net een erwtensoep gemaakt in een half uur en hij is heerlijk, ik heb de 6 liter, ik zeg twijfel niet!!

Pluspunten

• Makkelijk in gegruik
  • Goed te reinigen

Jeroen 31-03-2017

Pan was 3 maand oud, handvat deksel kapot door val. GEEN onderdelen verkrijgbaar. Pan kan naar grof vuil. Niet repareerbaar. Welkom bij de weggooi maatschappij!!!!

Minpunten

• Geen onderdelen voor deksel te koop.
  • Niet repareerbaar!
  • Waardeloze service Tefal

WWitteman 21-10-2020

@Rob7, de review is gegeven vanwege het niet beschikbaar zijn van onderdelen, niet vanwege het laten vallen.

Rob7 25-09-2017

Een slechte review geven omdat jij het deksel niet in je handen kon houden, vind ik onjuist. Zou je beoordeling dan ook als slecht willen markeren.