Tefal Talent Pro 28 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Talent Pro 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Ludo 26-10-2017

Bolle bodem

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

Na een paar maanden was de pan bolgetrokken, daardoor was het middn van de pan minder goed bruikbaar, olie liep naar de buitenkant van de pan. Reactie van Tefal: u heeft de pan verkeer gebruijt. Ja hoor natuurlijk. Ondeugdelijk product, nooit meer Tefal!,,,

Pluspunten

Minpunten

• Slecht product
  • Slechte service

SD 1954 07-11-2017

Kook jij op gas of inductie

Laura 23-12-2016

Kwaliteit staat bovenaan.

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

Toevallig heb ik deze Tefal pan gratis gekregen bij een maaltijdbox abonnement, die heb besteld. Tot mijn grote verbazing is deze pan kwalitatief erg sterk. Het bakken lijkt makkelijker te gaan en wordt vooral vlees gelijkmatig en rondom bruin.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Bakt goed

HS 04-08-2016

Fijne koekenpan

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

Goed gereedschap is het halve werk. En dat geldt ook zeker in de keuken. Deze koekenpan van Tefal doet het fantastische. De rode thermo spot geeft perfect aan wanneer de pan op de juiste temperatuur is. Hij ligt goed in de hand en de anti-aanbaklaag zorgt ervoor dat mijn eitjes door de pan heen glijden. En dat met véél minder boter dan ik in andere pannen gebruik. Hetzelfde geldt voor het bakken van vlees. Bij het bakken van spek en ander vettig vlees gebruik ik helemaal geen boter of olie meer. Dan zie je pas hoeveel vet er in je eten zit en dat je die extra boter helemaal niet hoeft toe te voegen.
Voor mij is dit de perfecte pan voor in de keuken.

Margarita 17-06-2016

Goede prijs/kwaliteit pan

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

Als dochter van een groot Spaans gezin zijn we opgegroeid met veel tradities. De belangrijkste ervan is natuurlijk heerlijk koken en eten met familie en vrienden. Ik heb in al deze jaren al veel pannen gekocht en gebruikt. De ene beter dan de andere. Toen kwam ik deze tegen en heb nu nog steeds geen spijt van mijn aankoop. Hij ligt goed in de hand en er blijft echt niets aan de bodem plakken. Hij is makkelijk schoon te maken en heb het zelfs al meerdere malen in de vaatwasser gehad zonder dat het beschadigd werd. Heb duurdere pannen gehad die echt minder van kwaliteit waren en waarvan de anti-aanbaklaag toch niet altijd kon voorkomen dat eten bleef plakken. Voor mij geen andere pannen meer!

Salvador24 11-06-2016

Heerlijke pan voor alles

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

Het is een heerlijke pan om in te bakken. Zowel voor vlees, groente wokken en het bereiden van saus voor macaroni en spaghetti. het enige nadeel vind ik dat als je aardappels groente en een stukje vlees eet dat je geen jus hebt. Ik ben namelijk niet van de aanmaak zakjes jus.
Het voordeel verder van deze pan is het gemak van het schoonmaken. Keukenpapiertje erdoor heen even na spoelen met heet water en klaar. Je hoeft niet te boenen.

RemGro 02-06-2016

Mooi geleidelijk en gelijkmatig

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

De koekenpan is zeer geschikt voor het bakken en braden van vlees en aardappelen. Alles wordt mooi geleidelijk en gelijkmatig gebakken. Dit resulteert is heerlijke sappige vleesprodukten met een mooie bruine krokante laag aan de buitenkant. Dit geldt eveneens voor de aardappelen die ik heb gebakken. Niet droog van binnen maar wel zeer krokant aan de buitenkant. Nog nooit zo'n fijne koekenpan gehad.

Pamm 02-06-2016

Goede pan voor op gas!

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

Op een gasfornuis is de pan echt super fijn. De gehele pan wordt heet, in tegenstelling tot andere pannen die vooral onder het direct verhitte gedeelte heet worden. Het handvat blijft koud en ligt prettig in de hand. Vooral als je een aantal stukken vis of vlees tegelijk in de pan wilt bakken is dit handig. Qua schoonmaken bevalt hij heel erg; als je hem omspoelt is bijna al het eten al verdwenen, het blijft totaal niet aan de randen of aan de bodem plakken. Dit verhoogt (voor mij) het gebruiksgemak enorm, als ik ergens een hekel aan heb is het wel eindeloos bezig zijn met het goed schoonmaken van mijn kookgerei.
Het is niet echt goedkope pan vind ik zelf. Voorheen kocht ik altijd goedkope merkloze pannen, waarvan de anti-aanbaklaag wel snel aan werd getast. Ik neem aan dat dit met een wat prijzigere pan, met DE ‘tefal-laag’ niet zo is en deze wel echt lang mee zou gaan. De pan is ook niet heel erg licht ofzo, maar ik vind hem ook niet te zwaar. Maar dit is persoonlijk, dat zou je zelf even moeten testen denk ik.
Ik ben behoorlijk tevreden over deze tefal pan tot nu toe, alleen nog even afwachten of die anti-aanbak pan, wat voor mij wel echt het positiefste punt van deze pan is, het ook lang gaat volhouden!

Myriam 31-05-2016

top koekenpan

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

Erg blij dat ik deze heb gekocht, even een uitgave maar had ik et aan de rand nog een eerder moeten doen.
Je ziet precies wanneer de pan goed op temperatuur is, en dan word het vlees ook gelijkmatig bruin en niet wanneer je het stuk omdraait dat het aan de rand nog niet bruin is.
Geen krassen en makkelijk schoon te maken afspoelen en afvegen.
Pan blijft ook nog goed heet als je hem op tafel zet.

Natascha 31-05-2016

Goede pan

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

Ik heb de pan nu een tijdje en ben er erg tevreden mee. Mooie prijs voor een pan die ook op inductie kan! Verder ziet de pan er qua design goed uit en is de grootte van de pan ook super! Je kunt de pan ook voor eenpangerechten gebruiken

AlexanderT 29-05-2016

Nieuwe Favoriete Pan!

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

De Tefal Talent Pro is zoveel beter dan de oude pannen die ik in de keuken had staan! zoveel beter zelfs dat dit eigenlijk de enige pan is die ik nog gebruik voor het bakken en braden. De pan wordt overal goed, en even, heet en het is erg handig dat er duidelijk te zien is wanneer de pan heet genoeg is om te braden door de thermo-spot in het midden. De antiaanbaklaag werkt perfect, of er nou vlees of vis in de pan ligt, de antiaanbaklaag doet zijn werk! ook een fijn pluspunt is dat de pan makkelijk is schoon te maken!

Een geweldige pan!

n.e 28-05-2016

Geweldig bakplezier en makkelijk

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

Super handig pan zonder olie of boter alles goed en snel klaar maken! Makkelijk te zien wanneer pan de juiste bak warmte heeft.makkelijk schoon te maken.gewoon goede en makkelijk pannetje!Goede aanvulling en we zijn erg tevreden mee en hopen langer mee te kunnen koken dan de gebruikelijke koekenpannen!

Simone 28-05-2016

pan maakt van mij een Pro

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

Na jaren gebakken te hebben met een afdankertje van mijn vriendin, blijkt de Talent Pro echt een vooruitgang voor mij en mijn gezin!
De Talent Pro heeft een robuust uiterlijk en lijkt in eerste instantie wat zwaar, maar dat blijkt in de praktijk juist handig omdat hij dan veel stabieler op het fornuis ligt. Ik heb hem zelfs als een soort wok gebruikt voor het roerbakken van groente, ging perfect!
Vooral voor het bakken van vlees, vis, omeletjes en gamba’s vind ik hem zijn naam waar maken, echt een Pro! De Thermo-Spot geeft fijn aan wanneer de pan heet genoeg is en er plakte niets aan de bodem, zelfs niet bij het gebruik van currypasta’s en kokosmelk.
Vis viel niet uit elkaar, biefstuk kreeg een knapperig korstje en alle gerechten bleven sappig.
Schoonmaken is ook een fluitje van een cent, met name omdat er geen aangekoekte resten in de pan ontstaan.
Alleen voor het bakken van pannenkoeken geef ik de voorkeur aan een lichter in de hand liggende pan dus ik ga eens kijken of Tefal daar een handig pannetje voor in het assortiment heeft.

Flamke 28-05-2016

De gezonde koekenpan

Geschreven voor: Tefal Talent Pro 28 cm

In deze koekenpan kun je werkelijk alles klaarmaken dankzij de geweldige anti aanbaklaag.
Ik heb er vlees in gebakken, groenten in gewokt en pastasaus gemaakt.
Dit alles zonder toevoeging van boter of olie.
Door de vrij hoge rand is pastasaus ook echt super te maken.
Hiervoor had ik een 'supermarktpan' die aan de buitenkant zelfs 'aanbrande'.
Het enige 'nadeel' vind ik dat hij niet in de vaatwasser mag.
Ik ben gewend om alles in die vaatwasser te stoppen omdat dat gewoon lekker makkelijk is.
Maar met een keukenpapiertje en daarna wat warm water is deze pan zomaar schoon.
Deze pan zou ik iedereen aanraden die vooral gezond (er) wil koken en dat het liefst met maar 1 pan klaar wil maken.