Ballarini Mantova koekenpan Ø 28 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ballarini Mantova koekenpan Ø 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,3

AmpTech 06-07-2016

Slechtste pan ooit

Nou wij ook maar over op de keramische pan omdat het lijkt alsof dit soort pannen de oplossing voor alles biedt. Viel dat even tegen. In het begin werkt de pan goed en is makkelijk schoon te maken maar al heel snel blijft van alles plakken en zelfs weken werkt niet meer. Dit is geen goede pan. En het grappige is dat we op dezelfde dag dat we deze pan aangeschaft hebben ook een 'gewone' pan met anti aanbak laag gekocht hebben bij de supermarkt waar je ook kunt hamsteren en deze pan is nog als nieuw. Deze raden wij dus absoluut niet aan.

JeMo 11-05-2016

Grote desinvestering.

Drie stuks gekocht ..... Na enkele maanden van alle drie de antiaanbaklaag reeds defect waardoor je er letterlijk en figuurlijk niets fatsoenlijks meer mee kon bereiden. Alles koekt en bakt aan. Ronduit waardeloze Italiaanse kwaliteit. Beter investeer uw geld in duurzame stalen pannen van bijvoorbeeld De Buyer. Kwaliteit waar de profs ook mee koken en nog goedkoper ook!