BK Q-linair Pannenset 4-delig - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BK Q-linair Pannenset 4-delig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Miranda 15-02-2017

Gladde greepjes

Ik heb deze pannen nu bijna 1 jaar in het bezit en koos deze zet omdat ik op inductie ging koken en ze een handig afgiet deksel hadden. Maar ik vind het geen fijne pannen in gebruik. Heb al 2 keer een pan uit mijn handen laten vallen omdat de greepjes zeer glad kunnen worden. Heb nu een goedkope pannenset gekocht bij de Action. Deze gebruik ik niet meer.

beoordelaar1 19-08-2013

De pannen zijn behalve een lust voor het oog zeer gebruiksvriendelijk met het afgieten.
Een nadeel van alle BK pannen met kunststof grepen is dat deze niet goed tegen agressieve middelen kunnen in de afwasmachine. De vervangende grepen zijn natuurlijk in de handel maar zijn niet goedkoop. De service van BK is echter prima.
Toen een van de grepen kapot ging kregen we (binnen de garantietermijn) kapot ging kregen we meteen 2 nieuwe handgrepen opgestuurd. Overigens alle lof voor V&D die als verkoper van het product meteen BK opbelde en de zaak regelde.

2802berthe 12-11-2012

Uit de handgrepen loopt water dit loopt in de handgrepen tijdens het spoelen van b.v. groente. De pannen lopen taps waardoor de warmte niet goed verdeeld wordt. Het deksel is onhandig en je verbrandt snel je hand.Spijt van de aankoop van deze pannen.

hmbosch 27-04-2012

Deze pannen vallen in het gebruik tegen. De handgrepen zijn klein en onhandig waardoor je snel je vingers brand. Doordat de pannen taps toelopen is de warmteverdeling in de pan niet optimaal. Ze passen daarom ook niet goed op onze inductie kookplaat.
Ook dit is een BK miskoop.

poisson 28-01-2012

Ik heb deze pannenset al zeker twintig jaar en ik wil niet anders. Ze zien er nog steeds schitterend uit. Vooral het afgieten met gedraaid deksel is perfect.

Assie70 13-12-2011

IK heb 6 delig pannenset besteld via wehkamp, dus het is goedkoopste van allemaal...
Omdat het zijn meeste die 4 delig set kost 250 bij fonq....
dus bij wehkamp voor 6 delig set kost 199 euro in aanbieding;)
nhet bevalt mij erg goed en heel fijn om afgieten zon der dat deksel niet elk keer schuiven.....
dus goed opletten en dekstel goed zetten voordat je afgiet!!

bart k 02-11-2011

ik heb dezelfde pannenset, maar ik brand mijn vingers er bijna af..daarnaast schuift het deksel tijdens het afgieten naar beneden zodat je alsnog een pannenlap nodig hebt..mischien ben ik gewoon niet handig genoeg..maar dan zijn er vast meer mensen die net zo "onhandig" zijn als mij. In elk geval...voor deze prijs..kat in de zak met een patent van lik mijn vestje.

drea306 10-03-2010

We hebben de pannenset nu ruim een jaar in gebruik en zijn er nogsteeds erg tevreden over. Wat deze set zo bijzonder maakt is dat je de deksel kunt schuiven terwijl deze op de pan zit waardoor je alles af kunt gieten zonder zelf de deksel vast te hoeven houden. Ook fijn is dat de grepen helemaal niet heet worden en dat het best een mooie set is om te zien. Kortom erg tevreden.