Tefal 9320705 XL Force set koekenpan 24/28 en wokpan 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal 9320705 XL Force set koekenpan 24/28 en wokpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

dannysan 04-08-2021

Fijne lichte pannenset!

Heerlijke pannenset om mee te werken, ze zijn licht en worden heel snel warm (de wok wordt zelfs een beetje té snel warm en moest ik het gas soms wat lager draaien).
Het gebruik is makkelijker en fijner dan de oude pannen die ik ken van Tefal (veel dikkere pannen en vooral zwaarder, en een ander soort anti-aanbak-laag).

Schoonmaken is ook een eitje, dus we zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• Licht
  • Wordt snel heet
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Voelt wat minder robuust
  • Een deksel zou het afmaken

Sb90 28-07-2021

Hele fijne pannen

Ik heb deze pannen een paar weken mogen testen. Hiervoor had ik simpele pannen van een budget keten. Ik wist niet zo goed wat het verschil was, behalve de prijs.
Inmiddels weet ik dat ik liever voor de tefal pannen ga, dan voor mijn oude. Door de hoge rand gaat het eten niet snel over de rand, ze zijn heel licht maar wel stevig.
De wok is een stuk kleiner dan de wok die ik had, maar voor kleine gerechten is het prima. Ik gebruik de 28cm pan het vaakst. Ik mis alleen nog een deksel, dat zou de set echt compleet maken.

Pluspunten

• Hoge rand
  • Gelijkmatige warmte

Minpunten

• Wok te klein

Canadian 20-07-2021

Geweldig koken met deze set!!

Sinds enige tijd deze mooie pannen en wat een verademing vergeleken met andere pannen! De extra diepte van de pannen is heel fijn, het spat hierdoor minder en je kunt er fijn gehele eenpansgerechten in maken. Echter had de wok nog wel iets dieper mogen zijn, maar dat is wellicht persoonlijk. Verder stevig materiaal en een mooie uitstraling. Aanrader!

Pluspunten

• Extra diep
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Niet geschikt voor inductie

Kittyhailey 18-07-2021

Lichtgewicht

Ik wist niet welk merk pannen ik moest kiezen.. dus had me opgegeven om deze set te testen.
En wat een geweldige set dat het is.
Ik heb wel moeten wennen aan de handvaten,maar dit went snel.
Pannen bakken eigenlijk niet aan, zijn na het bakken af te spoelen en na genoegen schoon.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk schoon te krijgen
  • Goede kwaliteit

Jessica.S 15-07-2021

Goede pannenset voor dagelijks gebruik

Het zijn erg fijne pannen voor dagelijks gebruik. Ze waren snel op, de hitte wordt goed verdeeld. Het eten koekt niet aan door de goede anti aanbak laag en de pannen zijn gemakkelijk schoon te maken. Zelfs als je dit niet direct na het koken doet. De verschillende formaten zorgen ervoor dat je voor elk gerecht wel een geschikte pan hebt. Het enige nadeel is, is het ontbreken van deksels.

Pluspunten

• Gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Formaat

Minpunten

• Deksels ontbreekt

Cheyenne 15-07-2021

Hele fijne pannen

Toen ik de doos kreeg, leek het alsof er nooit 3 pannen in zouden zitten. Zo licht was de doos. De pannen zijn heel fijn in gebruik. Ze worden snel warm, zijn zeker groot genoeg en ze zijn ook weer heel snel schoon. Tijdens het koken wordt alles even snel gaar/bruin. Hele fijne antiaanbaklaag en de pannen zijn diep genoeg zodat niet alles tijdens het roeren eruit valt.

Pluspunten

• Licht
  • Fijne handgreep
  • Diep
  • Snel schoon te maken

Minpunten

• Geen deksels

irisadams99 14-07-2021

Eindelijk goede pannen, blij mee

Ik wilde deze pannen graag testen omdat ik nog nooit kwaliteitspannen eerder heb gehad. Ik wist nooit waar ik op moest letten bij aankoop en durfde het niet aan. Nu dan mocht ik ze testen en ik ben om.
Wat ik fijn vind is dat het lichte pannen zijn, met een voldoende hoge rand, ze bakken nul aan, en er kan veel in. Vooral in de wokpan wat een uitkomst is dat.
Wat opvalt is dat ze vlot warm worden en gelijkmatig verwarmen, dus niet meer in het midden van de pan het eten lekker bruin en aan de rand is het nauwelijks gebakken maar gewoon alles zoals je wilt.
Nog een reden om te willen testen was dat ik geen talentkok ben dus mogen koken met een goede pan dat scheelt enorm was mijn hoop en dat is ook echt zo.
Ik kan geen nadelen noemen, ze doen het super, zijn zo schoon, ik had hooguit een deksel erbij fijn gevonden. Maar als je dan de prijs weer bekijkt dan is die voor drie pannen zelfs aan de lage kant vind ik dus een deksel erbij hoeft dan niet.

Pluspunten

• goede maat en rand hoog genoeg
  • licht lekker in de hand
  • is snel warm en bakt toch niet aan
  • gelijkmatige verwarming
  • snel schoon

Minpunten

• geen minpunt maar deksel erbij was fijn geweest

Karin 14-07-2021

Fijne pannen!

Hele fijne pannen. Ze zijn licht van gewicht en dat is ideaal. Daarnaast hebben ze een hogere opstaande rand rondom.
En goede anti-aanbaklaag!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Antiaanbaklaag

Rita81 14-07-2021

Geweldige pannenset

Wat een goede en fijne pannen zijn dit. Ik dacht altijd dat een pan zwaar moet zijn. Maar deze is heel licht en dat werkt enorm fijn. Ook is de pan snel heet en het zandlopertje in het midden met Thermospot is erg handig. De anti-aanbaklaag werkt ook veel beter dan bij eerdere pannen. Daardoor gebruik ik nu veel minder olie en vet. Niet te vergeten dat de pan echt groot is. Ik kan eindelijk alles in 1 pan kwijt . En ook grote eenpansgerechten voor het hele gezin zijn geen uitdaging meer. Na het eten is de pan zo weer schoon. Ik ben echt grote fan.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Snel op temperatuur
  • Makkelijk schoon te maken
  • Bakt echt niet aan

Jennifer 14-07-2021

Bevalt super.

Super fijne pannen om mee te koken. Deze pannen gebruik ik nu ongeveer twee weken. Ze branden niet aan. De pannen worden geleidelijk warm en zijn heerlijk groot dus er past veel in. Ideaal met een middel tot groot gezin.

LadyEbonyk 13-07-2021

Fantastische pannen

Ik heb deze pannen mogen testen vanuit the insiders en ik moet zeggen dat ik dik tevreden ben.
1. Ze koken lekker
2. Makkelijk schoon te maken
3. Voedsel brand niet Makkelijk aan tenzij je het heel lang vergeet.
4. Eten heel snel bereid
5. Hitte wordt goed verspreid vandaar sneller klaar met koken.

Al en al ben heel tevreden met deze pannen en zal zeker een extra set aanschaffen na lang overwegen als ik echt Tefal pannen wilde. Maar ze doen hun naam goed eer aan. Goede kwalitatieve pannen zijn dit en is het zeker waard voor de prijs.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Goede kwaliteit
  • Gemakkelijk schoon te maken

Franciska79 13-07-2021

Ik mocht deze set testen en ben er zeker blij mee. Nu weet ik weer wat het betekent om pannen met een anti aanbak laag te hebben. Bij het bakken zie je al dat er niets hecht aan de bodem. Super fijn!
Wel rekening mee houden dat de pannen heel licht zijn, bij het doorroeren en opscheppen van het eten schuift de pan wel heel snel. Daarentegen is het lichte gewicht vooral bij de wok wel weer heel fijn om goed te kunnen wokken.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Super anti aanbak laag
  • Handvat ligt lekker in de hand

Minpunten

• Lichtgewicht

Roxy 13-07-2021
  • Product gekregen

Bevalt super

Super fijne pannen, eten brand niet aan. En de pannen zijn ook niet te zwaar.

Pluspunten

• Lekker formaat
  • Eten brand niet aan
  • Niet te zwaar

mamavanlcrarb 13-07-2021

Wat een fijne pannen, voor mij zijn het favoriet

Sinds ongeveer een maand heb ik de Tefal XL Force set in gebruik mogen nemen. Het zijn lichte pannen, zelfs de wok is lichter dan ik had verwacht, juist omdat mijn oude wok erg zwaar is. Maar misschien moet ik daar gewoon aan wennen, want dat lichte gewicht is wel makkelijker hanteerbaar tijdens het koken. Ook vindt ze erg fijn en snel te kunnen schoonmaken, zonder hard te hoeven boenen zijn de pannen weer schoon. Het zandlopertje in het midden van de pan geeft je precies aan wanneer de pan op juiste tempratuur is om te beginnen. Ik gebruik de pannen dagelijks en vindt ze heel erg fijn tijdens het gebruik, ik kan eigenlijk wel zeggen dat deze tot mijn favoriet behoren.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • zandlopertje in midden
  • makkelijk schoon te maken

Mathilde 10-07-2021

Fijne pannen

Ik mocht deze pannenset testen en ben zeer tevreden. Door de verschillende formaten kun je goed variëren en heb je genoeg mogelijkheden om een ruime maaltijd te maken. De wok is mijn favoriet, juist vanwege zijn grote formaat.
Het enige nadeel is wel dat ze het liefst met de hand moeten worden afgewassen, maar de voordelen van de pannen zijn groter dan dat beetje ongemak.

Pluspunten

• Formaat
  • Anti aanbaklaag
  • Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Niet in de vaatwasser

c***************@u********* 08-07-2021

Fijne lichte pannen met een xl force resultaat

Nu een week in bezit en met 5 man al allemaal een keer gebruikt of tegelijk. Pannen zijn niet zwaar en met hun hoge rand gaat er ook minder overeen.

Ondanks veel gehusseld nog geen kras te zien. Temperatuur is snel bereikt waardoor je lekker snel je eten in de pan kan doen. Tefal heeft met deze set wel weer een Xl force staaltje neergezet op het fornuis!

Ook het schoonmaken van de pannen gaat gemakkelijk even onder de warme kraan en ze zijn weer schoon.

Pluspunten

• licht
  • grote
  • snel op temperatuur
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen deksel

A********@l****** 07-07-2021

Ideale pannenset!

Hele praktische pannenset, geschikt voor verschillende warmtebronnen.
De goede anti-aanbaklaag zorgt ervoor dat er weinig olie of boter nodig is.
Een gebakken eitje of een heel gerecht ; in een handomdraai gefixt met deze pannen.
Gemakkelijk te reinigen, met de hand of in de vaatwasser.
Daarnaast zijn het ook nog erg mooie pannen!

Pluspunten

• Weinig olie/boter nodig
  • Krokant gebakken aardappelen
  • Geschikt voor éénpansgerecht
  • Kan in vaatwasser

lorena76 07-07-2021
wat een fijne pannen. groot genoeg voor zes man . vlees akt snel bruin en bakt niet aan. ben je een x met minder man dan is de kleine pan ook goed. mis alleen de deksels want hou ervan om ratjetoe te maken

Naomi Jager 06-07-2021

Geweldige pannen!! Echt Aanrader!!

Na week testen ben ik helemaal gek op deze pannen!! Handig, duurzaam door de kwaliteit en antiaanbaklaag. Super formaat voor grote gezinnen met kinderen! Gezin van 5 past onze avond maaltijden er makkelijk in zonder dat als je roert alles ernaast ligt. Echt een aanrader!!! Handig met schoonmaken, keukenpapier en afspoelen met heetwater en klaar of gewoon in de vaatwasser! Ik ben om en ga de kast verder uitbreiden met de rest van de serie! Super blij mee!!

Pluspunten

• Antibaklaag
  • Handig
  • Mooi
  • Groot
  • Handig opstaande rand

Shana 06-07-2021

Mooie pannenset

Ik heb deze mooie pannen mogen testen en wat ben ik hier blij mee!
Ze zien er mooi uit en hebben een goede anti-aanbak laag waar ik heel tevreden over ben.
De maten van de pannen zijn ook perfect en de hoge rand maakt dat er met roeren geen eten uit de pan valt.
Ik vind de pannen prijzig, maar de kwaliteit is wel heel erg goed!

Pluspunten

• Hoge randen
  • De maat
  • Uiterlijk
  • Goede anti aanbak

Minpunten

• Prijzig